Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 543 ggr
Repoort
0

Godmorgon 16 februari

God morgon!
Idag är alla skolor, förskolor och fritidshem stängda här hemma och alla vi fröknar har en utbildningsdag. När den är slut ska vi ha peronalmöte så jag åker strax och kommer hem vid 20- tiden

bebbe
0

God morgon, ännu en fin dag, stallet är klart, hästarna ute och solen verkar vilja visa sig, har så förbenat ont i axlar och rygg i dag så det blir nog bara det allra nödvändigaste gjort.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

JenD
0

God morgon! En till som har ont ryggen, tror jag spänt axlarna när det har varit kallt Rynkar på näsan Ska snart till jobbet och det känns lagom  roligt att sitta i en kontorsstol och knappa på datorn när det gör ont i axlarna.. Vill gå och lägga mig igen. Ingen sol idag men det var jättefint igår så lite glädje sitter kvar Skrattande Fölis får klara sig utan mig idag då jag jobbar sent..(om jag inte lyckas rymma fr jobbet tidigare då vill säga hehe)

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

bebbe
0

Nu har jag suttit och radderat meddelande i ½ timme och dom återkommer hela tiden, finns det inget sätt att få alla radderade för gott, både i in och utkorgen?

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bubbelbubbel
0

jag undrar om vi har lite tö i luften….hm..

min hals känns som en fotboll, och det är inget kul.

ska snart hoppa in i duschen och i eftermiddag är det jobb.

Zaphix
0

God morgon!

Hade feber igår kväll och inatt, men den verkar ha avtagit. Så är väl en förkylning som ligger i kroppen. Ska ta det riktigt lugnt idag.

Ikväll ska jag ut till hästen och ta en skrittur, han måste få röra på sig efter den jobbiga träningen igår.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Anna
0

Godmorgon!

Jag och min syster ska iväg och shoppa om några timmar. Ikväll blir det nog filmtittande bara.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Guggeflickan
0

God förmiddag!

Ska alldeles strax åka till stallet och rida (om hästen fått några nya skor) sen ska jag nog hem o tvätta lite.

Synd om er som har ont i ryggarna och de som är förkylda! Krya på er!! Glad

"Efter regn kommer solsken"

http://mittsvenskaridtravare.zoomin.se/

jsca
0

God förmiddag!

Snart blir det stallet, vädret är inte kul, småsnöar och det ser hårt ut.. Blir nog ingen ridning idag heller. kanske kan gå till min bro istället :D

[Angel88]
0

sitter här hemma och har tråkigt, ingen å prata med. ska stor städa snart, och plugga och tvätta. men ja vill inte det

joooossan
0

God förmiddag!

Måste börja med ett historia-arbete snart, suck, usch va tråkigt på ett lov! Ska beställa biljetter till tåget upp till göteborg till horseshowen också :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

carrrrrooooo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god eftermiddag alla!

idag har det varit ganska lugnt! gick upp till stallet vid 08.00 tiden sen var jag där hela förmiddagen och kom hem runt 12.30 tiden. Idag kom vet ut och vaccenerade min tös till häst, gick super bra och smidigt tog max bara 5 minuter:) Resten av dagen ska jag tillbringa vid datorn och vid tv:)

slänger in en uppställnings bild på min tös som jag tog idag, orycktad och busig:)