någon med häst i skåne?
Någon med häst i skåne som skulle behöva hjälp? :)
Jag bor i Landskrona och min medryttarhäst har flyttat till ett stall ganska långt bort från mig så söker någon ny jag skulle kunna hjälpa till med :)
hur gammal e du
#1, Jag är född 1991, alltså 17. Jag fyller år sent på året, så i december detta året blir jag 18! :)
hmm… hur länge har du ridit, hur lång e du och vad väger du.. var i landskrona bor du…

Jag har också häst i skååne, HBG, hade velat ha lite hjälp, någon/några dagar i veckan.. för att se henne bli riden av ngn annan, som vet hur man utbildar.. Så du kan ju skriva lite info ;D
#3, många frågor :P Jag har ridit till och från i 6år. med det menar jag att jag har haft både långa och korta uppehåll under de 6åren men jag har samtidigt hjälpt både kompisar med deras hästar och nu senast hade jag ju min medryttarhäst som nu flyttade till ett stall i vallåkra. Jag är ca. 165cm längre, kan antagligen vara något kortare.. Men sist, om jag inte minns fel så var det 165 :) Jag väger under 60kg.. kan inte det exakta men jag vet att det är under 60kg iaf. Jag bor mitt i centrum om man kan säga så.. Du kanske vet var biblioteket ligger?
#5 oki låter bra, d e så här jag har precis köpt en häst, får hem henne den 25. sedan kommer vi behöva lära varan. men så småning om kommer jag antagligen vilja ha lite hjälp 1 dag iveckan till kanske två dagar i veckan. min häst e en super söt liten varmblods tjej på 150-153. så du har bra längd och vikt. hon e lite utbildad, travar fint (som en normal häst), ska kunna galopp ombyten, fast det va länge sedan hon redas så. hon behöver frächa upp minnet, har bara blivit skogs riden nu ett tag. ja söker någon som vill rida ut med henne, men även jobba henne ute, kortare stunder. hon e pigg och vaken men inte het.. mycket snäll… du kan ju ringa mig om du e intreserad… så kan vi prata lite närmre på det…. sicka ett pm till mig om du e intreserad eller ej…
det ända som e lite krångligt är att du måste ha moppe eller någon som kör dig dit då hon står mot saxtorp och vad ja vet går det ej några bussar dit, fast någon kanske kan köra dig dit.
ja jag vet vart det ligger, bor själv en bit utanför landskrona, nära tofta kyrka..
ps det är inte ja som hoppar henne på bilden
#6. kan det vara att hon står ungefär vid saxtorpsskogen? har för mig att bussen som går till center syd/löddeköpinge stannar väl där omkring i saxtorpsskogen? om jag inte har helt fel på minnet :)