God Morgon14/2
God Morgon och Grattis på Alla Hjärtans Dag. Sitter här och ugglar i sena vinternatten för jag kan inte sova p.g.a värk. Kollade just på termometern och den har nu dalat till -9
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Godmorgon!
Jag är uppe tidigt, ska packa ihop allting och sedan åka till Vetlanda med en kompis för att fota nationell ponnyhoppning där. Ska bli skoj, men kallt!
Direkt efter det ska jag vidare till min syster i Jönköping, ska bo hos henne under lovet.
Ha en bra dag alla!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Morrn morrn!
Idsag ska vi åka till mina gamla stallägare och hälsa på. Solen skiner och det är några minusgrader, pefekt väder för att vara ute och grilla lite korv ;)
*** Kärleken övervinner allt ***
God Morgon :)
Solen lyser och det gör en alltid på bra humör. Ja ska hoppa i kläderna nu och sen ut till kaninerna. Redan suttigt vdi datan en timma så dags att ta tag i dagen nu.

God morgon!
Här är vädret fint och solen lyser, har ca -13 grader ute.
Har inte lagt upp någon plan över dagen än men har väl iaf tänkt att ta en ridtur i det fina vädret och trotsa kylan.
Ska ev hämta hö idag till hagen om han har tid, annars blir det i morgon.

Hej igen, här är vädret lika underbart som i går, inget ovanligt att göra i dag förutom att käka pizza o se på melodifestivalen ihop med Nattis med fam.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

God morgon
Har precis gått upp. Har ju alltid sovmorgnar på helgerna nu för tiden ;)
Ska ge mig iväg ut med hunden snart och sen vidare till stallet och försöka rida ut en sväng. Han har blivit så jäkla het så får se hur det går.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

… för övrigt hade det varit min och Peppes 5-års dag idag =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#2, några!? Hur varmt har ni idag? Här är det -19 Brr. Men det är strålande solsken och en alldeles klarblå himmel. Det gör att humöret blir på topp.
Ska åka¨och shoppa lite idag . Sen blir det att uggla framför tv:n för att se om denna omgång av melodifestivalen är bättre än förra veckan

godmorgon :)
gick upp tidigt för att släppa ut hästarna som dessvärre slutade mer eller mindre i katastrof (kan inte kylan försvinna snart?). nu väntar jag på att min pappa ska vakna så vi kan ta med oss hunden ut på en promenad, kameran hänger såklart med. riktigt härligt väder ute med sol & snö.
morrn morrn!
jag har några plusgrader på min balkong, men det stämmer inte, skulle tippa på att det är någon minus här med.
igår hade jag +22 och hur mycket jag än önskade att det verkligen var 22 grader ute var det aldrig det :P
idag har jag inget på listan…

#8 Vi har ca -5 grader :-)
Go' morrn!
Var ut igår och kom hem sent så har huvudvärk idag. Har inga stora planer för dagen alltså.
Ska hem till föräldrarna och fira bror som fyllde år igår. Tårta, mmm!
Ikväll blir det melodifestivalen. Första året jag följer det, så ska vara seriös och rösta och allt ikväll med. :)

Middag! Nu är det -9 grader men sol och jättefint väder. I natt hade vi -16 grader.
Ska åka ner på årsmötet för LCHF nu. Ha det bra alla. :)

Har nu varit ute och ridit och det var helt underbart. Bus var helt kanon att rida idag, det har hon varit sista veckan i och för sig. Känns så kul med ridningen igen, galoppade för första gången på säkert en, en och en halv månad. Hon tog galoppen med endast sitsen och övergången blev lugn och fin. Är så otroligt nöjd med henne idag, då hon vintertid normalt näst intill exploderar i galoppen.
God em!
Strålande sol o ngn minusgrad bara. Härligt!
I dag har jag fixat lite inför kvällens alla hjärtans dag middag m föräldrar o svärföräldrar…ska snart fortsätta…tagit en promenadpaust pulkabacken fö ro kolla ungaran, hem o käkade pizzarester o sen en liten datorstund..sen dagsigen..
Ska bjuda på:
Förrätt:Räktoast
Varmrätt: salami o soltorkade tomater fylld fläskfile´, potatisgratäng, sallad och vitlöks- o basilikasås
Ingen efterrätt men hemmabakad brownies m vit choklad o kaffe
Hoppas det blir gott!
I morgon kommer Pippa_ hit o hjälper mig m pållarna o en tjej kommer o kollar på Keso som dem ev ska ha som sällskap åt sin ridhäst(bara på foder).
Ha en bra dag alla!

#15 Det lät gott minsann 
#15 - Mums! Det lät jättegott!
Jag har varit ute och ridit på förmiddagen, sedan pluggat. Om två och en halv timme kommer min systers kompis hit så ska vi äta musselsoppa, fiskgryta och någonting annat gott. :)
I kväll blir det melodifestivalen tror jag. Lite plugg också kanske.

#11 - När vi kom mot Älandsbro så var det -0,5 och det var faktiskt bara -2,5 grad i Sundsvall.

#15 EXAKT samma varmrätt som jag tänkte äta idag, haha. Hade inga soltorkade hemma så det fick bli annat tyvärr. Vad lustigt!!
#18 Varit i Sundsvall idag?

Nästan, blev bara Birsta.
#19 det var lustigt:-) Gott blev det också…slurp…