Photoshop :)
Var håller alla som tjatar på bilder på min lilla pålle hus nu då? :P

inte så stor förändring .. men fint :)
vad var förändrigen?

#4 nämre och grimskaftet är borta, det är de jag ser iaf..
Plockade bort en stolpe och lite träd i bakgrunden och la till en himmel ;)
ah ok! jo bra gjort, en om jag var du skulle jag göra så att gräset var hela bakgrunden, eller himmel.. eller gärs och himmel.. är så mycket skit i bakgrunden! blir finare medenkel bakgrund =)
Mjo… Men jag är inte så duktig så jag kan få det att bli snyggt :p

Önskar att man kunde göra så, har ingen aning om vad jag ska göra :(
man får jobba lite och hitta knapparna… jag är självkärd, funkar lika bra det =)

Fiiint slo och tjusig kuse :o) *tassar iväg till ditt album för att snoka*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
*försökte också tassa iväg till slo´s album men tji fick jag* ;)
Tassa på ni, där ligger fortfarande inga bilder ändå ;)
Får se om jag kanske fixar det ikväll, håller på och flyttar så det är väldigt mycket just nu :p

Håller ni också på att flytta nu? Har ni sålt huset och flyttar till lägenhet eller? Kommer i håg att du skrev att du städade till visningen i somras.
Japp, nu ska vi flytta. Päronen i varsin lägenhet och jag ska försöka hålla mig i stockholm ett år, sen vet jag inte vart jag tar vägen :p

Ja, just det. Nästa helg blir det ja. Ha ha då får du inte mycket ork eller tid att sitta här och skriva. Det kanske inte ens finns att få tag i en dator i stallet. hehe
Haha nej vem vet… Väntar på bra väder så jag kan ta lite bra kort på hästen… Tänkte försöka knåpa ihop nån slags "hej då vi hörs senare" :p

Men ska du lämna tillbaka hästen innan nästa helg nu då?
Ska lämna bort honom på söndag till en kompis, sen kommer ägaren och tar honom 6e november… Blä :(

Usch vad tråkigt för dig slo. Och du fick inte köpa hästen heller?
Nej… Hon ville inte sälja. Men ska fråga henne om hon kan tänka sig att fråga mig först om hon ska sälja honom nån gång. Skulle nästan kunna ge vad som helst för att få behålla honom!

FIN HÄST!!! :)