Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 796 ggr
Cevir
0

Globen Horseshow?

Hej!
Är det några som ska till GLoben HorseShow? Hör av er isåfall, så kanske vi ses där :)

/ Sara

/ Sara & Casper

Eve
0

Jag ska väl, dit brukar jag åka. :)..

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Cevir
0

Okej vad kul! :)
Vilken dag ska du åka dit? :)

/ Sara & Casper

Lyrik
0

Vill dit oxå, showen och mässan =)

Eve
0

vet ej än.. kan man beställa biljetter redan nu?

Cevir
0

Lyrik, okej vad kul :) Vilken dag ska du dit? Kommer du vara där hela dagen eller bara en del av tiden?

Eve, Okej! Ja det kan man göra, jag och mina kompisar ska beställa biljetter idag!

/ Sara & Casper

Eve
0

Cevir - Okej.. Vore ju skitkul om vi kunde samla ihop ifokusgänget och beställa tillsammans på något vänster. Så kan man sitta tillsammans :).. Fats det kanske blir jättekrångligt med betalning.

Cevir
0

Eve, Jo, det vore super kul ifall iFokus kunde åka dit kanske på Lördagen och vara där :) Man kan ju se ifall fler medlemar vill åka dit! Om man är 20st eller fler får man ju rabatt så. :)
Man kan ju se iallafall om det är några fler medlemar som är intresserade. Så kan alla åka dit, träffas och ha kul! Och framförallt dela ett stort intresse som vi antagligen allihopa har :)
Betalningen, jo den kan bli lite småkrånglig. Ifall man inte bestämmer att 1 betalar och typ alla ger pengar till den sen när man träffats!

/ Sara & Casper

Thinka
0

Jag brukar åka varje år,och då på lördagen…nu beror det ju på om jag får nån med mig som vill följa med.

Cevir
0

Thinka, du kanske läste de 2 senaste inbläggen om iFokus? En idee Eve fick! :) Om fler medlemar vill kan man ju ordna att ett gng från iFokus åker dit tillsammans :) Vilken vore kul!
Vad tycker du om den ideen?

/ Sara & Casper

Thinka
0

#9 why not, vore ju jätte spännande att träffas!

Lyrik
0

#5 Vet ej om jag kommer dit. Beror på om jag får sällskap (skjuts) och har pengar…

Kratern
0

#4 Biljetterna släpptes i mars…Skrattande

Cevir
0

Thinka, Jo det vore ju det :) Desto fler som kommer desto roligare blir det ju!
Lyrik,  Okej. Hoppas att du kan komma dit och har råd! Vore kul om du kom dit!
Till er andra, vilka ska dit på söndagen? Vilka vill följa med på lördagen?
Vi är 7 tjejer i klassen (vi är en hästklass;P) som ska åka dit på söndagen och vara där hela dagen! Om ni ska dit på söndagen kan niju höra av er kanske, så kanske vi kan träffas. Om vi inte åker dit på söndagen, såklart :)

/ Sara & Casper

SarahPeace
0

Heejheej : ) , Jag och en Kompis ska nig åka ditt : ) , men vi har inte bestämt dag lr så :- | , ihih :D , hoppas man få träffa nån härefrån då :  D

Cevir
0

SarahPeace, Okej, vad roligt att ni också kommer ^^ Berätta gärna vilken dag ni kommer åka dit! :)

/ Sara & Casper

Cevir
0

Är det några av er medlemmar som ska åka till Globen Horse Show?

/ Sara & Casper

Eve
0

Jag tänker i alla fall göra en tröja där det står "Eve" på ^^. Så känner alla igen mig :P

LinneaG
0

Jag funderar på att åka dit, men har ingen att åka med..

Cevir
0

Eve, Okej, då vet jag ^^ Lördagen eller söndagen? Jag kommer iaf ha en tjocktröja(antagligen) där det står "tränare" på ryggen.. Eller en t-shirt där det står "If. Stockholm Open" på! :)
ByeByeSandy, Okej. Vilken av dagarna tänker du åka dit isåfall? För vi på iFokus kanske kan träffas där någon av dagarna:)

I vilket fall som kommer jag att åka dit på Söndagen och vara där hela dagen! Och vi kommer att ha A-platser! :) Vi är ettgäng tjejer från klassensom sagt som ska åka!
Är det någon som ska dit på söndagen?

/ Sara & Casper

emsems
0

kommer det vara något slags lotteri där? vet att dom haft ett jättebra lotteri tidigare med sadlar, täcken m.m?

Cevir
0

Ems, Jag vet faktiskt inte. Det kan vara troligt att dom har det iår igen! Hoppas på det :) Kommer du dit?

/ Sara & Casper

emsems
0

nej, har inte råd.. en vän ska dit, ska nog be henne köpa lott åt mig isf… fast det vore sååååå kul att fara! måste nog kollas upp ltie iaf! skulle gärna se höjdhoppningen… undra om någon slår rekordet detta år?? =)

emsems
0

alltså, kollade lite ang proser.. måste man boka per show? kan man inte köpa typ en helg biljett och bara gå när man känner för det? eller måste man köpa alla fristående uppvisningar? var ju svindyrt…

Älskar_hästar
0

Jag ska kanske dit =)

Sandra
0

Linnea - Jag vill jättegärna åka… men jag vet inte om jag har råd =( Hur mycket kostar det tro? Har aldrig varit där. Men jag vill inte se dressyr för då somnar jag.

Eve
0

Vi ska dit på Lördag em på Matinén

Sandra - 200 kr tror jag att det kostade..

Linjerat
0

Jag ska åka till Globen på lördagen. Ska se dressyren, matinén och galan! =)

Sandra
0

200:- borde jag kunna skrapa ihop tills dess. Trodde det skulle kosta ännu mer. Min bil lär ju åka in i såna fall. Det borde gå att tränga in 4 i bilen tycker jag (exklusive mig då). Om det är nån som vill åka bil in alltså.

Luthien89
0

Vi ska dit, alla dagar, alla shower, längtar som fan redan ju.. 2 månader och en vecka kvar exakt!

Cevir
0

Ems, Jag tror man måste boka per grej man vill gå på. Eller så beställer man biljetter per dag tror jag!

Älskar_Hästar, Okej vad kul! Vilken dag ska du dit?

Luthien89, Hehe okej ^^ Ska du vara där hela söndagen?

/ Sara & Casper

Luthien89
0

#30 Aaa, heela söndagen :D

Eve, mååste träffa dig i globen om du ska dit :D :D

Eve
0

sandra - Du, jag, Linnéa och Linn skulle ju kunna åka tillsammans om di också vill se matinén :)

Sandra
0

Eve - vad är matinén för nåt då? Borde inte va några problem iaf. Då blir bilen full också.

Cevir
0

Luthien89, Hehe okej ^^ Då kanske vi ses där :)

Ska vi kanske bestämma att vi ska träffas några från iFokus där? :) Hade vart kul ^^

/ Sara & Casper

Älskar_hästar
0

Cevir - Det vet jag inte, men skulle ju kunna bli lördagen om ni ska dit då. =)

Sandra - Finns det inte 3 platser i baksätet? :D hehe

Cevir
0

Älskar_Hästar, Okej:) Det verkar som om många ska dit på Söndagen..:)

/ Sara & Casper

NinaToy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om min kompis kvalar ditt på ponny så ska jag dit. :P (bilden)

LinneaG
0

#32 - det låter bra, har du beställt biljetter?

Cevir
0

Är det några, Påriktigt som tycker att vi från iFokus gänget ska träffas där på söndagen?

/ Sara & Casper

LinneaG
0

Jag hittar inga bra platser lediga på söndagen, går det att sitta längst bak eller ser man inget?

Cevir
0

ByeByeSandy, Jag tror man ser. Jag såg när jag satt långt bak förra året! Finns det absolut inga andra platser än längst bak då?

/ Sara & Casper

LinneaG
0

Jag har nu bokat två stycken på rad 1 nummer 22-23

MiaMaria
0

Jag ska dit! Biljetter ska bokas i kväll, ska dit med dom som köpte Musse =)

LinneaG
0

Jag och Sandra kommer att gå på den kl. 19.30 på fredagen.

Cevir
0

MiaMaria, Okej, vad kul :) Vilken dag ska du dit?

ByeByeSandy, Okej :) Så du ska inte dit på Söndagen?

/ Sara & Casper

Lyrik
0

Har beställt för mkt på Börjes och Mountain Horse, ska även ev köpa en ny klippmaskin. Så det blir nog ingen Globen för mig i år.Ledsen

Cevir
0

Lyrik, Okej vad synd :/  Då får vi hoppas att du kan komma dit nästa år :)

/ Sara & Casper

Lyrik
0

#47 Jag och min kompis ska ta över hennes mammas hästaffär från Piteå. Ska starta upp den efter jul.

Var på hästmässa förra helgen för hästaffärer mm. Beställde hem mkt prylar till mig och pållen.Förvånad

LinneaG
0

Jupp, jag och Sandra åker dit på fredagen

Sandra
0

Älskar_hästar - Jo, det gör det ju. Men det brukar inte gå att sitta tre bak för att det är så trångt. Men ingen av er är ju särskilt storväxta =) Men jag o Linnea ska ju dit på fredagen. När ska du dit då Henrietta?

Cevir
0

Lyrik, Okej, gud vad kul ^^
Ah okej, var det ändel onödiga saker eller var det bara nödvändifa saker? :)

Kanske ska få komma backstage på Globen Horse Show om jag har tur! Vilket jag hoppas såklart :) Min pojkväns pappas syster äger hopphästen Spender, om ni vet vem det är? Så jag kanske kommer få följa med där i bagaget om dom är med och tävlar ^^

/ Sara & Casper

Lyrik
0

#51 Både nödvändiga och onödiga saker… Biotin, b-vitamin, glucosamin, thermotäcke, broddar till pållen, godis till hunden och katterna, vintergarderob till mig.

Cevir
0

Lyrik, okej, :) Ändel nödvändiga saker iaf :)

/ Sara & Casper

Lyrik
0

Japp. Ska ev köpa en egen klippmaskin, OM jag hittar en bra för rätt pris. Har en liten nu, men den orkar inte med pållens lurv =(

Cevir
0

Lyrik, Ajdå :S Hur mycket kan en sånn kosta?

/ Sara & Casper

Lyrik
0

Köpte en ny, stor igår på Jula. Kostade bara 995 kr. Så nu blir det klippning i helgen!Skrattande

Cevir
0

Lyrik, Okej vad bra hehe ;P Lycka till med klippningen!

/ Sara & Casper

Lyrik
0

Den kostade förrut 1495, nu kostade den 995. På JULA.

Den blir nog täckesklippning på min gubbe. Han gillar att bli klippt, brukar stå och sova.Glad

Cevir
0

Lyrik, Hehe okej ^^ Har du nån fin bild på hästen? :)

/ Sara & Casper

Lyrik
0

#59 Kan lägga in bilder på pållen. Sitter bara på fel dator!

Cevir
0

Lyrik, Okej, :) Gör det när du hinner och kan!

/ Sara & Casper

Lyrik
0

#61 Attans! Har bara gamla bilder på Lyrik. Få se om jag kan övertala farsan att låna ut sin digitalkamera, så jag kan fota pållen när han är nyfriserad.

Thinka
0

Ser ut som om jag kommer iväg med hela familjen, genrep på torsdag, fredag och troligen lördagen med.

Cevir
0

Lyrik, Ajdå :/ Vilken osis! Okej, hoppas på det :) Har du Msn?

Thinka, okej, vad kul ^^ Inte på söndagen?

/ Sara & Casper

Thinka
0

#64 nej inte söndagen.

Lyrik
0

#64 Nej. Inget Msn. Bara smsRäcka ut tungan

Cevir
0

Thinka, Okej. Vad synd :(

Lyrik, hehe okej ^^ Det är bra det med ;P

/ Sara & Casper

Cevir
0

Nån som har Msn så hör av er :)

/ Sara & Casper

Lyrik
0

Ska gå på sön. Kvällsshowen. Ska beställa biljetter idag =)

Cevir
0

Lyrik, Oh vad kul ^^ Då kanske vi syns där då ^^

/ Sara & Casper

1111
0

Jag tänkte se all dressyr och clinicarna :)

/V

Cevir
0

…. , Okej :) Så du kommer dit på söndagen eller?:)

/ Sara & Casper

1111
0

Japp, är finalen ju  ;)

Thinka
0

Så där ja, våra biljetter kom igår, vi kommer att gå på genreppet på torsdagen, på fredan,15.00 och 19.30…jag kommer att ha en grön munkjacka på på som det står "gladaryttares ring" på. Så ser ni det så är det bara att komma fram och hälsa! (vi sitter på A läktaren både torsdag och fredag.

Cevir
0

…. , Hehe ;) Har du Msn?

Thinka, Okej vad kul ^^ Är antagligen dock inte där då.

/ Sara & Casper

Cevir
0

Några mer som ska dit?

/ Sara & Casper

1111
0

Cevir, jag har tyvärr inte MSN, men har en anonym (matchande ;)) mail som jag kan nås på: slash-v@hotmail.com

/V

Kratern
0

Vi ska dit på matinén på lörda'n. OCH SÅ SKA VI SHOPPA RESTEN AV DAGEN.

MiaMaria
0

Jag ska dit på kuren och showen på söndagen

Cevir
0

…. , okej :) Kanske vi kan prata mer där, om du vill?

Inger_Torgersson, Okej vad kul :) Har ni egen häst?

MiaMaria, Okej kul :) Kanske vi syns på söndagen då :)

/ Sara & Casper

Kratern
0

#80 Nej, vi har ingen häst med till Globen om det är det du menar.

(Vi har 10 ponnyer hemma)Skrattande

LinneaG
0

Hur ser det ut för alla nu?

Vilka ska dit ?
Fredag?
Lördag?
Söndag?

Älskar_hästar
0

Fredag med dig och Sandra! (:

Lyrik
0

Söndag kväll med min icke-hästkompis Sabrina.

Kratern
0

Lördag - matinén

MiaMaria
0

Jag tar o gör en fredags, en lördags och en söndags tråd ist, så kan dom som ska dit på fredagen diskuttera det osv… Lättare så, förhoppningsvis, känns lite struligt här…

Cevir
0

Inger_Torgersson, Jaha okej, vad kul ^^,

ByeByeSandy, Jag ska dit med ett gäng från skolan på söndagen (:

/ Sara & Casper

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.