godmorgon 13 februari
Ja godmorgon!
Vill att dagen på jobbet ska gå fort, ska till stallet och rida nya hästarna. Känner mej lite lätt "hysterisk" då det visar sig att en av dom nya hästarna ser ut att vara en riktig kalaspingla.
Ha en bra dag alla och godmorgon på er

God morgon
Spännande med nya hästar.
Här blir det nog ingen ridning idag heller. Var -15 grader vid 6.30 men nu är det 18. Men solen är på väg fram så kanske kan man vara ute en liten stund idag.
Ska snart åka till jobbet. Har stängningen på föskolan så jag börjar 9 idag

God Morgon, här är det -10, vindstilla, 2 dm gnistrande snö och solsken från en klar himmel, i em ska jag köra och hämta säd till hästarna, annars inget speciellt.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Oh, idag är det fredag den 13:e….. Innebär det en massa otur för er? Jag tror inte på det iaf =)
Ska ta och åka till vår sons grav och tända ljus nu sen hälsa på svärmor, ikväll blir det god mat och melodifestival :)
*** Kärleken övervinner allt ***

Godmorgon !
Herrejösses vilket underbart väder. Bara 11 minus nu, men det va 15 i morse. Härligt. Ska klä mig varmt och ge mig ut på en långrunda med hundarna.
Sen ska jag köra till mina föräldrar och lämna tillbaka deras vovve, han har bott här i tre veckor för dom har varit i thailand.
God Morgon :)
Det var -9 här i morse, kallt! Är nog "bara" runt -7 nu.
Lovat att damsuga huset idag, så det ska jag nu ägna en timma åt. Sen ska jag åka till hästen och se om vi kan skritta ut lite. Kameran ska även med nu när det för en gångs skull är sol! :D

God dag
Här är det -6 lite moln o en underbar dag
.
Har höat i hagen, (varför envisas jag med rundbalar när jag vet hur tungt det är när bobcaten inte vill vara med?!)
Nu blir det lite lunch sedan är det bara till att börja tömma kök, badrum o hallar så att vi kan börja renovera på Måndag morgon. Tre små gubbar ska komma klockan 8 o börja jobba här då. Yippi! är jätte glad för det även om tiden är lite illa för mig. (tentapluggning & sportlov med tre barn o renovering samtidigt)
kram på er!

Godmiddag! Här är det ingen sol i dag tyvärr men gott och väl -7 grader var det för ca en timma sedan. Blir ingen ridning i dag. Ska åka och handla och dammsuga. Red i går och det gick kanon, nu är det ridhuset på söndag vill att han ska vara pigg då. I morgon ska jag på årsmöte i LCHF i mälardalen. Vi är några stycken som har startat den föreningen.

God middag!
Här är det underbart väder, solen strålar och man blir bara så glad!
Väntar på att lilla Sara ska komma hem från skolan, sen åker vi hela familjen in till Leos lekland. Ungarna rusar och vi vuxna kan sitta och slappna av med lite kaffe.
#3 Är så nyfiken, vad är det du räknar ner för?
Ha en trevlig helg allesammens

#7 vad står LCHF för? nyfiken ju
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

#9# Är man inte nyfiken får man inte veta. 
Här kan du läsa: http://kolhydrater.ifokus.se/Articles/Read.aspx?MessageId=7fcfbb1e-5048-4fb3-866e-d9a0d4153528&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ArticleGroup
Man ska äta så lite kolhydrater som möjligt.

#0# Vad roligt att du har hittat en bra tölthäst som du har kämpat med Falki för att få in någon bra tölt. Hur går det med det eg?
Om det var det du menade med en kalaspingla?!

#8 Beräknad förlossning =)
Helt galet fint väder här idag, solen strålar och det är ca -10 ute :-)
*** Kärleken övervinner allt ***
strålande sol har vi, men lite kyldigt är det nog allt.
kan inte kolla tempen för den är i solen, så jag har nog sommar på min balkong, haha.
hade myskväll med en vän igår, riktigt trevligt, men blev väldigt sent. haha
idag vet jag inte vad jag ska pyssla med…

Underbart väder här med! Klarblå himmel med sol och -2-3 grader. Var ute och skrittade en runda innan.
Vet. var ute i stallet och vaccinerade hästarna med, skönt att ha det färdigt! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#11 Han töltar mer och mer men man får jobba. Det är det 8 åriga stoet som är en kalaspingla men det är mycket jobb med den med. Red det äldre stoet idag och hon bara tölta, ville inte alls trava. Känns att båda två har nog mest gått rakt fram i skogen. Vi tar nya tag imorgon
God kväll!
strålande solsken hela dagen…7-8 minus i morse. Brrr..
Började kl6-30 i dag o 7 ringde Johan till jobbet o sa att Keso o Ludde var utanför hagen o han fick inte hem dem…bara o köra hem milen igen.. JAPP fredag den 13:e o jag drabbades;-) Ludde var dock redan inne när jag kom hem o Johan fick in lillemannen med..vi hjälptes åt att få trådarna lite mer spända, varför blir dem lösa i kyla??? Borde det inte vara tvärt om? Stack tillbaka t jobbet o jobbade t kl 12.
När jag kom hem åt ungarna lunch o sen stack vi först t pulkabacken sen till simhallen o sist pizza med hem o nu softar vi i soffan..

god kväll!
sitter i vismarlöv hos mina föräldrar. har varit ute i snön och åkte pulka med en pojke som inte var ett dugg road. sen tog jag ut brago på en körtur. piggare häst får man leta efter. småbockningar och bus. trava fort har man med lärt sig. roligt faktiskt!
VIlken fin bild..

Ah vill oxå sitta bak Brago! =)
Brago är min. Faktiskt! 
Idag har jag vaknat, gått på föreläsning, åkt till Uppsala, ätit riktig mat (ni anar inte hur mycket man kan uppskatta kalkonfilé!) och gått på långpromenad med hunden.
Ska väl sätta mig och läsa lite nu, men i morgon blir det ridning! :D Nordisen eller islänningen, vet inte riktigt än.. Shiren får vänta! ;)

Sorry, men Brago har skvallrat att han gillar mej oc mina galna körturer :P
Du har inte fått ett brev från honom. ;)

Han messar mej varje dah och ber om att få komma hem hihi