Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 265 ggr
bubbelbubbel
0

halsning fran holland

gor som bebbe, och halsar till er harifran :)

tolv timmar tog resan ner, ganska lungt, ett par krockar pa autobahn, men inget allvarligt, tur det.

och jag mitt knappo tog pa mig ett par mysbrallor nar vi akte, tankte det kunde vara skont att aka i, men glomde packa ner mina vanliga byxor, sa har sitter jag nu, haha, tur att man ar i en sa stor stad som amsterdam, har finns ju mojligheter att kopa nya :) haha, klant.

shit, sa onvaligt det ar att skriva utan vara, som jag precis fick hora, konstiga pluttar ovanfor bokstaverna. haha.
skitkul att lyssna pa hollandarna nar dom ska prata svenska :)

hoppas ni inte har det alltfor kallt, har ar det ungefar 16 grader, helt ok, knappt nan blast eller natt. det ar bra ! :)

gejsa
0

Ha,ha söker du också upp ett internetcafe bara för att tjatta med oss här. Ni är roliga ni. Du ska ju ha semester är det väl tänkt?

Ha det så skönt!

NinaToy
0

Hejsan! :) Du kan ta med en häst hem till mig va? :D(A)(A)(A)

[slo]
0

Ta det lugnt med space cakes'en ;)

emsems
0

haha tänkte just detsamma, rök inte för mycket nu Flört

bubbelbubbel
0

haha, bor hemma hos en kille, han har dator, sa det ar tillochmed gratis, just nu vantar vi pa lite mat, homedelivery, nagot vi inte har i varan stad :)

ingen fara ems och slo, taskig ekonomi efter att jag rakade kopa byxor for 1500 sv idag. uuuuh, men dom var fina…;) hehe

bubbelbubbel
0

haha, en hast, da blir du glad va ? far tyvarr inte plats med en i bilen..;) men lite roligt ar det hur dom har sian djur har, istallet for staket, har dom backar, ganska breda aar, (aaaah dumma pluttar!) jag och en kompis kom fram till att det kanske ar darfor hollandska hastar vagrar vattenhinder ;)

Peppe
0

en shettis till mig får du väl plats med Oskyldig

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

bubbelbubbel
0

haha, kanske det kanske, men nu är det försent, kom hem för en halvtimme sen ungefär, packat upp och gjort allt färdigt.
nu ska jag sova, dryga 11 timmar i bilen, och bilkö i danmark trar på krafterna..