Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 3334 ggr
absoluutsofia
0

hopp/fälttävlans läger?

nån som vet nått bra hopp/fälttävlans tränings läger nästa sommar -09 ? Nått bra ställe ni kan rekomendera? :) (för ponny)

olympiathurfjell
0

Stall nilslund. Mina kompisar har vart där. (det är med egen häst)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

Ahnna
0

#1 Var ligger det? Vilke nivå är det? Kostar?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

olympiathurfjell
0

I julita (södermanland) det är ca 3dagar gå in på hemsidan http://www.stallnilslund.se/ det står om 08:as läger där tror jag annasr kan man juh maila/ringa och fråga.

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

Quiike
0

åk aldrig på baståsens ridläger !!  jag var på fälttävlansläger där i år, i 10 dagar skulle jag vara där , åkte hem efter 5 dagar .. det var det värsta jag har vart med om ;O

Mandysan
0

#4 Vad hände? :)

[MajaWrangstadh]
0

ET:s Ridcenter i Småland har jag hört väldigt mycket gott om =)

Quiike
0

vi fick betala 5000 för 10 dagar , och det skulle vara tävlingar den helgen vi var där , fälttävlan då. och då skulle VI på lägret hugga ner träd och arbeta inför tävlingen ! jag och en kompis vägrade liksom det , vi har väl inte betalat för att arbeta !? så vi sa ; vi går på toa , så gick vi ut på promenad och var borta i typ 2 timmar. när vi kom tillbaka fick vi VÄRLDENS utskällning av hon som hade lägret , och att vi skulle få rid förbud dagen efter för att vi inte hade arbetat . man fick inte ens ha mobilen på lägret, men jag tog min mobil, och smsade med mamma ( kunde såklart inte ringa då skulle hon höra det ) så kl 7 på morgonen dagen efter satte sig mamma i bilen och hämtade mig .. såå skönt att få komma hem !

mixxxan
0

norlings ridcenter i mantorp har terräng läger:)dock ingen avanccerad nivå utan debutant:)

ylvaah
0

stuteri mw bääst. :> värt att åka dit.

Ahnna
0

Stall Nilslund lät ju helt underbart, och inte så långt att åka för mig heller… Träna för JJ är ju en dröm jag har, hoppas det blir kurs för honom nästa år också!

www.stuteriprecious.se

[MartinaPettersson]
0

www.ridlager.se finns det lite fakta :)

bubblan13
0

Du ska klart åka till Baståsen i Västmanland!!!!  Jag har varit där på fälttävlansläger och lärde mig massor! De har jätteroliga hinder och både Mia och Sanna är jättebra att träna för. Jag hade med mig egen häst och tog fälttävlanskortet men de flesta lånade häst där. Du kan läsa mer på deras hemsida www.bastasen.com

Jag hörde av ungdomsledarna som jobbade på mitt läger att det var någon som åkt hem på ett tidigare läger som bara klagade och hade taskig attityd…hmmm… undrar vem det kan ha varit….

Ahnna
0

Jag är anmäld till ett fälttävlansläger i Hofors 1-3 maj. De har flera läger i maj/juni, kostade inte mycket alls. Tror att det var 950:- för lägret, extra för hästhyra om man behöver det, 200:- för uppstallning med egen häst och 200:- för mitt eget boende.

www.stuteriprecious.se