Regnet det bara öser ner....
I morgon bitti ska jag hunden Ludde tävla i uppflyttningsklass. Tror ni någon hund vill ligga still i dyngsurt gräs i över 3 minuter??
Tror att det blir kört i morgon faktist. Det är så typiskt.
När vi hade klubbmästerskapet för två veckor var det likadant. Då fick vi ju bra placering men det skulle ändå inte räcka i poäng för uppflyttning.
I morgons ska det kulminera hos oss med regnet. Alltså regna ändå mer innan det slutar. Fy fasiken säger jag bara, vad trist det är.
Håll tummarna att det inte regnar så mycket i morgon är ni snälla.
Nej, nu ska jag
och gå och
. Natti natti med er.
jag håller båda tummarna…..
håller tummarna
/Elin
hehe du har samma tur som jag hade när jag tävlade med mina hundar.. ;) Fast i agility..
Min ena var STARK kandidat till att bli Klubbmästare då, men se de reeegnade, och regnade.. och min hund gjorde bara inte vissa saker när de regnade.. så de sket sej rätt rejält! 
Men jag håller alla tummar för er! :D

*håller tummarna* :)

Tack ska ni ha för att ni höll tummarna. Det hjälpte nog lite grand iaf. *ler*
Fast det spöregnade vid platsliggningen så klart. Och vi fick göra om den pga att några hundar reste sig upp och stack iväg. Så låg min hund kvar och det blev full pott med poäng. *ler*
Men det var något som luktade illa på en plats så många hundar ryggade och ville inte gå förbi där. Inte min heller förstås.
Men vi kom 2:a av 15 hundar. Så vi fick ett andrapris iaf. Men tyvärr hjälpte inte poängen så vi måste försöka på söndag nästa vecka igen. Får väl hoppas att det inte regnar då för han går mycket bättre då.
Men kul är det iaf. Nästan lika roligt eller ibland roligare än att rida.
En i klubben sa att hon tyckte att jag skulle gå en domarkurs i vinter. Så jag kan döma hundarna på klubben bara. Funderar på att anmäla mig faktist. För just tävling är jätteskoj tycker jag.

Vad kul att det gick bra trots vädret. Får hålla tummarna nästa vecka för full pott…
Du hade iallafall tur med vädret
'
vad skönt att det gick bra!

#6# Tack för det. *ler*
#7# Hade jag tur med vädret? Nej, inte alls ju. 
Det gick bra men det räckte inte till uppflyttning till nästa klass i vår. Vi får se hur det går nästa söndag. Hoppas bara att det är bättre väder då. Fast å ena sidan så går min hund bättre än dom andra då. Hi hi