Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettdressyr
Läst 1973 ggr
SarahPeace
0

dressyr

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nån som vet om nått "dressyr-program" som inte "inehåller" , galopp och inte för mkt öppna o sluta o skänkelvikning o sånt xD (molly är inte så bra på det ennu) … vill ha nått lite lätt som vi kan prova på = ) , vill ha nått sånt dära "dressyr program" för det skulle va kul att följa ett sånt  .. = )

SarahPeace
0

ingen ? Kom igeeeen (A)

jumpingqueen
0

LC är ingen skänkel vikning, men lite galopp

samma sak med LB:1 Menm det är dom ända ja kan

SarahPeace
0

Okeej = )  tack : ]  har du själva "programet" ? lr vet du någon sida ja kan hitta det?

jumpingqueen
0

jag har för mej att jag har hittat dressyrprogram på www.stallbacken.se.. Men jag är inte säker…

hjullan
0

du kan ju rida programridning för domare . det är bra träning/inte riktig tävling och du får veta hur ni ligger till. tips.

SarahPeace
0

#4  , hmm, jahittade det inte på den sidan .. anntingen kan de va åså att ja var lite blind , haha, tyckte de va mest katter där oxå ..

SarahPeace
0

ingggeeen mer så vet ? Fundersam

elin
0

de finns program på stallbacken

/Elin

SarahPeace
0

Okeej *skämms* , haha, måste leta då ^^,

SarahPeace
0

Ja hittar det inte :-O , Det står ju bara om ett Kattpensionat ….. ? Cool blind tror ja xD

Maja
0

Hmm.. Det är www.stallbacken.com, inte .se, så det var inte så konstigt att du bara hittade kattpensionatet!! ;) ||||| http://stallbacken.com/ ||||| Lätt C - http://web.telia.com/~u85907774/dressyr/program/LC103.html

Maja
0

Kan tillägga att blå = trav, grön = skritt och röd = galopp.. :)

gejsa
0

Det fanns ju något som hette Marengo förut. Vet att det har bytt namn. Men till vad? Där fanns mycket bra skrivet.

Struten
0

när de var en mindre tävling på ridskolan hä'r hade dom ett trav program men ja va inte m,e på de..inte på nå annan dressyr heller:P så tyvärr kan ja itne den..ja körde hoppningen ist:D

Emmelie
0

Du kan väl skriva egna program? =) Göra om befintliga program kan du göra också.. Så slipper du leta om du inte hittar några =)

SarahPeace
0

Tack för alla svar  !!!!!!, haha jag som kom på ett kattpensionatet .. haha. ni borde verkligen tycka att jag var knäpp som börja babla om katter os så ihihih  ; ) , Ni ska jag skriva upp nån av dom dressyr programet sen får jag försöka få in det i huvudet först o främst ahha ^^,

mazze
0

Är inte Molly varmblod, finns speciella program för ridtravare med endast skritt o trav. Gå isf in på www.ridtravare.com o kolla vad som finns.

Mandysan
0

#17 Jag kikade lite där på programmen.. Visserligen har jag ingen Ridtravare men E:0 Klass 3 verkade vara lagom åt mig och Foxen att träna på =)

SarahPeace
0

japp hon är ett varmblod, hon gick även på två lopp för länge sedan:)

SarahPeace
0

#17 okeej ska titta på det = )

mazze
0

Men då tycker jag att det är super att försöka börja tävla el vara m på deras träningar. Kanske då ses där någon gång.

Loa-bg
0

Det finns nog inget program som inte innehåller galopp, inte ngt man kan tävla i iallafall.. Men någon skrev att man kunde gå in på satllbacken, det är en jättebra sida som jag brukar använda :)

SarahPeace
0

tack för alla svar ( : Fast  nu kan hon galoppen och skänkelvikning o nästan öppna o sluta så xD ihihih