dressyr
Nån som vet om nått "dressyr-program" som inte "inehåller" , galopp och inte för mkt öppna o sluta o skänkelvikning o sånt xD (molly är inte så bra på det ennu) … vill ha nått lite lätt som vi kan prova på = ) , vill ha nått sånt dära "dressyr program" för det skulle va kul att följa ett sånt .. = )

ingen ? Kom igeeeen (A)
LC är ingen skänkel vikning, men lite galopp
samma sak med LB:1 Menm det är dom ända ja kan

Okeej = ) tack : ] har du själva "programet" ? lr vet du någon sida ja kan hitta det?
jag har för mej att jag har hittat dressyrprogram på www.stallbacken.se.. Men jag är inte säker…
du kan ju rida programridning för domare . det är bra träning/inte riktig tävling och du får veta hur ni ligger till. tips.

#4 , hmm, jahittade det inte på den sidan .. anntingen kan de va åså att ja var lite blind , haha, tyckte de va mest katter där oxå ..

ingggeeen mer så vet ? 
de finns program på stallbacken
/Elin

Okeej *skämms* , haha, måste leta då ^^,

Ja hittar det inte :-O , Det står ju bara om ett Kattpensionat ….. ?
blind tror ja xD
Hmm.. Det är www.stallbacken.com, inte .se, så det var inte så konstigt att du bara hittade kattpensionatet!! ;) ||||| http://stallbacken.com/ ||||| Lätt C - http://web.telia.com/~u85907774/dressyr/program/LC103.html
Kan tillägga att blå = trav, grön = skritt och röd = galopp.. :)

Det fanns ju något som hette Marengo förut. Vet att det har bytt namn. Men till vad? Där fanns mycket bra skrivet.

när de var en mindre tävling på ridskolan hä'r hade dom ett trav program men ja va inte m,e på de..inte på nå annan dressyr heller:P så tyvärr kan ja itne den..ja körde hoppningen ist:D

Du kan väl skriva egna program? =) Göra om befintliga program kan du göra också.. Så slipper du leta om du inte hittar några =)

Tack för alla svar !!!!!!, haha jag som kom på ett kattpensionatet .. haha. ni borde verkligen tycka att jag var knäpp som börja babla om katter os så ihihih ; ) , Ni ska jag skriva upp nån av dom dressyr programet sen får jag försöka få in det i huvudet först o främst ahha ^^,

Är inte Molly varmblod, finns speciella program för ridtravare med endast skritt o trav. Gå isf in på www.ridtravare.com o kolla vad som finns.
#17 Jag kikade lite där på programmen.. Visserligen har jag ingen Ridtravare men E:0 Klass 3 verkade vara lagom åt mig och Foxen att träna på =)

Men då tycker jag att det är super att försöka börja tävla el vara m på deras träningar. Kanske då ses där någon gång.

Det finns nog inget program som inte innehåller galopp, inte ngt man kan tävla i iallafall.. Men någon skrev att man kunde gå in på satllbacken, det är en jättebra sida som jag brukar använda :)

tack för alla svar ( : Fast nu kan hon galoppen och skänkelvikning o nästan öppna o sluta så xD ihihih