Saknar ridningen...
Usch, jag står här me en sjuk häst:(, igen.. Jag saknar ridningen väldigt mkt, har inte ridit på 2v… Stackars Foxen, hon saknar både ridningen och att få gå i hagen med kompisarna… Hon har tom börjat bli agressiv!:O Jag orkar inte dra hela historien för er, utan ville bara beklaga mig lite. Jag saknar oxå att Foxen kunde se så glad ut som hon gör på bilden… Usch, jag vet verkligen inte vad jag kan hitta på med henne, för hon får bara gå korta promenader….*suck*
Kram

Vad tråkigt!
Jag har sett din ponny på kultomten. Om det är du på fotot så har jag nog sett dig också.
#1 Ja vi har sprungit på varann många gånger….:)

#2. Nu skäms jag för jag har inte fattat förrän nu att det är du.
#3 Fast tänk på att jag och min syster (hon som äger den maffiga skimmeln brevid) är rätt så lika oxå;) Så att du inte har trott att du har sett dubbelt i bland hihi

#4. Ja, då vet jag inte vem av er jag sett.
Är det Connemaran från Liden din syster har?

Är det Lidens Lady-Li som är mamma till Connemaran? Jag har tittat på den, gillar den typen av Connemaror. Din ponny ser också jättetrevlig ut.
japp visst är det de;) och cannon till pappa..

Jag har sett både mor och mormor och andra släktingar på utställningar. Hans morfar, Brantshammar Bell Dara, var en himla bra hingst.
Har själv inte kunnat rida på länge pg,av en långvarig hälta,men i dag när jag provade att springa lite med min häst så börjar det att bli bättre,så det går i allafall åt rätt håll.Hoppas att din häst snart också blir bra,lycka till 

Lider med dig och Foxen. Vet vad frustrerande och jobbigt det är när man ser att sin häst inte är lycklig.
Krya på dig Foxen. Och kramar till dig och matte.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#9 Vad kul!:D Vi har bara sett han och en avlägsen släkting IRL.

#12. Uppfödarna bor utanför Falköping.
vad e de för fel på fox? :O:O
/Elin
#14 Hon blev masserad i fredags och måste ta det väldigt lugnt efter det, för hon blev så ruggigt stel. Innan det har hon gått och haft ont i ryggen:(( min lill stumpa…

Jag känner med dig, har en liknande sits just nu. Har knappt ridit de senaste 3 veckorna, endast lätt för att hålla igång henne. Nu hann jag rida henne 3 dgr efter tillfixningen. Igår fick hon hög feber.