Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 603 ggr
Repoort
0

Godmorgon 10 februari

Godmorgon!

Har öppningen på jobbet idag så jag ska åka om bara några minuter. Tänkte bara titta in och säga godmorgon

Inga som helst planer för dagen föruton jobb till 13.30

Kanske en ridtur med stora och en promenad med lilla

Maja
0

God morgon!

Jag ska till stallet nu på morgonen och rida valacken på en tur, kanske lite på banan också. Sedan ska jag hem och plugga. :)

Längesedan man gick upp så här tidigt. ;)

tezzie
0

God morgon!

Jag ska till frissan nu på morgonen sen blir det en träff med andra gravida för en fika (eller frossa) på stan :)

Ikväll är det tupperwereparty, något jag egentligen tycker är jobbigt!

*** Kärleken övervinner allt ***

bell
0

God morgon

Häller i mig lite kaffe sedan blir det en tur med Lillan. Ska bli skönt att komma iväg lite bara hon o jag Glad

Efter det blir det plugg.

bebbe
0

God morgon, nu hotar dom med att det ska bli snöoväder i 4 dgr framåt så vi ska ut och fylla upp med några extra baler ensilge i hagarna och köra in halm,  så hästarna inta ska behöva sakna något.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Marija
0

Godmorgon.

Underbart väder idag, sooool! :D Har sovmorgon till 11 så jag blir kvar här ett tag till. Efter skolan ska jag hämta ut mitt pass och sedan blir det nog lite ridning för min del :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

joooossan
0

Godmorgon!

Mattelektionen var inställd idag, sedan har vi bara mediakunskapen som riktig lektion så skippade det. Har italienskaprov på torsdag så måste verkligen öva!

Pratade med vet. innan, hon kommer förhoppnigsvis på fredag, hoppas det! :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Anna
0

Godmorgon! Idag fyller min kära mamma år så vi får gäster strax. Jag sitter och hostar och har ont i halsen men får försöka vara lite social ändå… :P

Ikväll ska jag jobba med lite bilder som ska skickas iväg till kunder.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Zaphix
0

Goddag!

Idag har jag och sambon shoppat lite saker till hemmet, smög även iväg och handlade gurkmeja, nypon och hästgodis till hästen.

Min hästägare har varit snäll och mockat idag, så får se om jag orkar fara ut till stallet, han ska ju ändå vila.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

PimTheGreat
0

Idag är en lugn dag. sista dagen jag har innan jag börja jobba igen efter influensan. ont i min ländrygg som fanken, men var tvungen med min sambo till kakelhuset och kolla ut nytt kakel då det andra var fel på….men AJ va det gjorde ont o sitta i bilen. Velat ut till Kingen en runda och säga hej på puss på mulen…. ska hämta My på dagis 14.30 nu med…så blir väl det o Kingen med då i samma veva…sen kommer snickaren o ska kakla badrummet….o sen middag och sen tv sen sova…….

AusaBausa
0

Go´kväll!

hemma halv 3 o tog ut Keso på promenad o mötte sen sommarhages-ägaren som sa att det nu var ok o flytta ner ngr av hästarna t hennes hage då boden var tom!!! Kanon! Så snart flyttar kefir o kelda ner där o keso o ludde blir kvar hemma…liten blir stor:-S

Ska bara be guben fixa hagen m där då..

..sen in o satte på potatisen som guben skalat innan..

nu sitter jag här men ska snart käka o sen 19 blir det styrelsemöte i byalaget..sen gonatt!

bubbelbubbel
0

godkväll :)

jag har en kalops ståendes  på spisen, börjar få lätt huvudvärk och se dubbelt, kallas rätt och slätt - trötthet.
det blir sängen vid åtta idag :P

AusaBausa
0

#11 när skulle jag komma? Jag kan ta med lite huvudvärkstabletter;-P Bara ääälskar kalops..

fast vi ska fläsk o päror o lögasås;-) gott de med!

Sen har min fd arbetskamrat fått en dotter i dag o jag är SÅÅÅ glad för dem!!!

bubbelbubbel
0

#12, du hinner nog hit om du åker på momangen ;)

joooossan
0

God eftermiddag

Sitter och glädjedansar nu när jag fick reda på att vi ska få snö imorgon! :D :D

Annars har jag pluggat italienska, pluggat svenska och pluggat lite till!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

AusaBausa
0

#13 attan nu missade jag ditt inlägg o gick o åt, nu är jag ju mätt;-)

kan komma nästa gång:-D

Hoppas huvudvärken går över ändå!

Repoort
0

Det var så soligt och härligt idag på dagen men nu är det över 20 grader kallt igen. Blir så less på denna kyla. Nu vill jag kunna vara ute och leka i all snö som vi har.