Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 839 ggr
bubbelbubbel
0

godmorgon 9/2

godmorgon!!!

jag förstår varför jag tycker om att jobba natten, jag är inte tillverkad för att gå upp vid halv fem. kära hjärtanes! eloge till er som klarar detta varje dag ;)

jag ska snart iväg till jobbet och i eftermiddag ska jag försöka hålla mig vaken…

hoppas ni får en trevlig dag!

[Angel88]
0

God morgon på er, sovit gott? nu ska ja gå upp, börjar i skolan kl 8. kul får ta bussen halv, innan dess har jag en promenad på 2 km i mörkret. så ja måste sticka senast 7. ta ju en stund och göra sig klar, måste ut med hunden med…

kramar på er, och ha en fortsatt god morgon

lisette
0

#0 tack för den elogen! =)

bebbe
0

Godmorgon, vår snö ligger kvar och det är -1, mulet och vindstilla. #0 Du vänjer dig snart, och tänk vad skönt att slippa ge sig iväg till jobbet när alla andra sitter och njuter av en god middag eller softar framför tevenFlört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

tezzie
0

God morgon!

Idag ska jag på kalas hos min syster som fyller år, som vanligt har jag inte större planer för dagen, jag försöker lära mig att njuta av min ledighet =)

*** Kärleken övervinner allt ***

Zaphix
0

God morgon!

Ska plugga matte idag. Och nån gång under dagen ska jag ut till IKEA och lämna tillbaka mina dunkuddar. Tänker bojkotta levande plockat dun.

Ska till stallert ikväll och rida. Eller ja, jaga häst åtminstone.. Inge kul alls, var lårdjupt med snö i hagen på många ställen igår, man blir blöt och kall snabbt.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Maja
0

God morgon!
Föreläsning om en halvtimme, sedan skolan resten av dagen!

mazze
0

I morse släppte jag ut hästarna och det var -7.9 grader vid 6.30.

Idag har vi äntligen sol och snö så jag tänker åka ner till stallet strax och ta en härlig tur ute i naturen idag. Hoppas innerligt att denna snö får ligga kvar ett tag.

Ska sedan in till stan och göra ett bankärende och hoppas att det inte är allt för halt på vägarna ;)

AusaBausa
0

God middag!

Sol sol sol härligt! Blir så glad o pigg så fort solen kommer fram…som en efterlängtad kär vän man inte sett på mga år känns det som när den kommer;-D

Vi hade faktiskt frost o nollgradigt i morse..hoppas hoppas på snö till helgen… snart sportlov ju…mer o göra för ungarna när dem är lediga..

Jobb, hämta Joel hos kompis lämna honom hemma sen tillbaks till jobbet. Så är min dag i dag…

Ha en bra dag alla!

jsca
0

good moorgon !
solen skiner inte, lite molnigt, knappt ngn snö på marken. SKÖÖNT!planerna för idag ser ut som följer; till stan, beställa tid till tatuering, (till min kompis), sen hem, och byta om. sedan blir de stallet ;D tänkte hoppa lite studs idag, och sedan eventuellt gå till den förbaskade bron idag igen : )

gejsa
0

Godmiddag! Sol och minus 6 grader just nu.

Mazze vi hade -12 kl 7 i morse. Är du säker på att du tittade rätt?

bubbelbubbel
0

#3, fast jag känner inte så många som njuter av en god middag vid 22-tiden på veckorna ;)
och sen är det ju bra skönt att gå hem och lägga sig när alla andra zombies stiger upp och börjar jobba ;)

men men, du har rätt, jag kommer vänja mig :P

Repoort
0

God kväll!

Kaos på jobb då hälften av personalen var sjuk. Men det ordnade sig ändå, jag avsa mig ett annat jobb så jag kunde stanna hela dagen.

Aerobic för dottern på kvällen sedan fika hos pappa. Hästarna fick vara ute till 21.45. De hade fått skottat i hagen och en ny höbal så de har inte gått någon nöd på dom idag.