Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 467 ggr
emsems
0

JIPPIE!

fick just ut mina försäkringspengar för ryggskadan! fy fan va skönnnt! blev som rädd att jag inte skulle få ut något alls! =)  Nu blev ramira nästan gratis helt plötsligt! =)

niiiice. (nog för att jag lätt lämnat in pengarna för att få en frisk rygg)

geea
0

Men va kul för dig!!! Grattis! Nog för att jag förstår att du hellre haft en frisk rygg Ledsen men nu när det är som det är så:GRATTIS! Skrattande

När får du hem hästen?

emsems
0

tja du, hon skulle eg besiktas förra tisdagen… verkar vara fullt upp för veterinärerna där nere.. jag har dock ingen brådska, eftersom att jag eg ändå inte har stall föränn 1a nov… men så klart man vill få hem henne!

geea
0

Ja det förstår ja! Jag tyckte det var jobbigt att vänta i 2 veckor på "Collis" Flört

emsems
0

hon blev just kollad! ua! jippie! underbar dag!

geea
0

MEN va kul!!!Skrattande

gejsa
0

Grattis vad bra för dig.

Hur gick det för hästen då, gick den igenom?

__iE
0

vad bra :)

emsems
0

jo den gick igenom! ua!

gejsa
0

Vad bra! Då har du både häst och pengar snart då.

emsems
0

haha jepp! men alla pengar lär ju försvinna när vi snackar 2 sadlar, alla täcken osv.

gejsa
0

Jo, det är klart men du har du ju råd iaf. hehe

har själv beställt 3 täcken i dag. blää

RubHel
0

Gud vad roligt att hon gick igenom :)

emsems
0

gejsa, varifrån? funderar på beställa från haglunds.. billigt!!

gejsa
0

Jag köpte mina tre täcken från gamla hederliga Börjes. Tycker att dom fungerar bäst till unghästar bl a. Och är billiga.

mazze
0

Men vad kul då är det bara att vänta nu då?

#14 Har oxå ett från börjes på "posten", ska hämta det på onsdag.

gejsa
0

Oj då, mazze då hade vi ju kunnat beställa samtidigt och delat på frakten. Jag beställde också snabbpaket. Det skulle skickas på måndag så tis eller onsdag är mina här också.

mazze
0

Beställde till förra månaden men det här kom nu då det var slut så har ingen frakt nu. Men hade jag vetat det så hade vi kunnat lägga på ditt tidigare ;)

gejsa
0

Ok! Flört

Jag beställde även ett himlaya vintertäcke men det fanns inte inne. Skulle komma om två veckor. Men hon skickade detta iaf.  Jag sa att regntäckena vill vi ju ha så fort som möjligt. Framförhållningen är dålig här hemma. hehe

mazze
0

Det ändrar sig fort i Eskilstuna.. hahha! Snart är det väl riktigt kallt oxå, brrrr!

gejsa
0

Jo, det gör ju det. Vi har ju knappt två månader till jul ju.