God morgon 8/2-09
I dag har vi inte lika disigt som igår men ändå regn i luften..
I dag sk aminsta grabben träna fotboll sen ska jag hem o träna shettisar o sen blir det soft i soffan somnade itne förräns kl02…så lite trött är man allt!
God Morgon :)
Inget regn idag och vädret är rätt fint. Tyvärr blåser det en hel del och det ska bara öka under dagen :(
Blir till att åka till stallet om en timma när jag fixat mig och ta ett dressyrpass på banan.
Sen ska jag städa lite idag och fixa lite där ute.
morrn morrn, här är det massa snö, helt galet.
men den kommer nog töa tids nog :P
jag ska strax iväg till tvättstugan, ska i eftermiddag fira syster som fyllde igår, och ska lägga mig tidigt ikväll då jag ska upp mitt i natten…

God morgon vi har 5 cm snö och 0 gradigt, vindstilla, ganska skönt ute. Inget särskilt på gång i dag.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

God morgon!
Snön fortsätter att vräka ner. Plogbilen var hör igår vid 16- tiden och nu ligger det 1-1½ dm på vägen. Det var oplogat sista 3 km till stallet så det var inte roligt att ta sig dit, det är bara is under all snö. Men hästarna kom ut och efter bara ett par minuter så hade de ett vitt täcke på sig.
Resten av dagen har inget planerat förutom skottning
Här snöar det idag också. Less på det nu.
Min kompis som står i ett stall i närheten kommer och hämtar upp mig om en timma. Ska ut och rida i all snö, hoppas bara att hennes häst klarar av att gå nu. Han har bara skor fram och är oskodd bak.
Ikväll ska jag och sambon ut och äta med mina föräldrar på ett thailändskt ställe i stan. Mmmm!

Galet mycket snö hör nu, jag tycker nog att det räcker. Vill ha våååår nu =)
Ska ta en tur till Fresks som rear tapeter från 19 kronor rullen, om jag kommer ut från gården. Ingen har skottat här idag och sambon sover gott av sig sviterna från nattens nöjen!
*** Kärleken övervinner allt ***

Här har det också snöat hela natten. :) Men tyvärr är det +2 grader så det fina som ligger på trädens grenar ramlar vartefter. Men det ska bli minusgrader i kväll och några dagar framöver så det kanske får ligga kvar ett par dagar.
Nu ska jag på årsmöte på hunklubben. Inte vidare skoj.
Vi har haft SOL i dag JÄTTE härligt väder att träna pålle i och promenera ner till hamnen i, guuud så jag njöt!
Keso skötte sig MYCKET bättre i dag, gick själv med honom utan Kelda o mamma Kefir. Helt klart bättre då.

Vi har också haft sol, underbart!

#10 åh det såg gott ut

Det var verkligen gott :)
*** Kärleken övervinner allt ***
Jag pluggar men känner verkligen ingen motivation.. Hur får man det?

här är det snöstorm! fy * vad det snöar! i tre dagar har det hållt på, jag skulle rida hem från uteritten idag och det bara piskade i ansiktet! så jag 'lade' mig ner över halsen på winnie och lät henne gå hem, jag håll på att döö…

Hej på er:)
Här har det varit jättefint väder, nästan som vår fast utan vårdoften.
Jag har varit ute och gått med mor och far, en liten runda på nio km, så jag har nog kommit upp i de tiotusen steg man ska ta varje dag.
sen for jag till stallet för att kolla pålle. han fick rejsa runt i paddocken medan jag tog bilder på honom.
Ska in och handla med mor sen och så blir kvällen lika slapp som dagen har varit:)

#15# Är den där bilden tagen i dag??? Har ni varken snö eller frost på marken?
#16 så ser det ut här hemma ockås..rena snurren på årstiderna ju! Ska ju vara som Tezzies bilder m snö massor av snö..
Bakade kladdkaka i går o åt upp resterna i dag det är sååå gott!

Snöar fortfarande. Var ett kort uppehåll vid 18 tiden så jag passade på att åka till stallet. Körde fast hemma på gården och igen då jag kom till stallet. Det var fortfarande oplogat och 3 dm snö.
Hemma har det drivit så när jag skulle skotta mig in till vedboden var det på vissa ställen drivor upp till min midja. Kommer att ha rejält med träningsverk i morgon. Har skottat i tre omgångar idag…

#17# Vi har jättemycket snö nu och minusgrader -5 just nu faktist. Så gubben fick ploga med traktorn i dag på gården. Mysigt med snö tycker jag. :)

#16 tagen idag:) mjukt i marken, var ca 4 plus fast nu ikväll har tempen sjunkit så det är tom minusgrader. Ska bli kallt i veckan också:(

#20# Ok!