Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 638 ggr
AusaBausa
0

God morgon 6 februari 2009

i dag har vi regn. Så trist!

Jobbar till 15.15   sen hem och greja lite med hästarna.

Ikväll blir det soffan…

Ha en bra dag alla!

linasvovvar
0

Godmorgon, här regnade det igår kväll, så nu är nästan all den vackra snön borta=0(

Ska visa hund nu på morgonen, sen ska vi plocka hem massa ved och i kväll vet jag inte ännu vad som händer !

bebbe
0

God morgon, har samma väder som Åsa och Lina. Grannarna har fått influensa med hög feber, väntar bara på att jag oxå ska drabbasRynkar på näsan Det får inte hända eftersom Inge är så förstörd i sin höft att han inte kan ta stallet om jag blir sjuk,

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Hagelberg
0

God morgon!

Även här är vädret trist, suck! Själv har jag precis haft influensan så jag är så lycklig över att vara uppe igen, så utslagen att jag inte orkade med hästarna men jag hade ju hjälp.

#2 Hoppas verkligen att du slipper bli smittad!

Zaphix
0

God morgon!

Ska till skolan strax, usch och fy.

Sedan ska jag tillö hästen, blir markjobb idag för honom. Kan han behöva. Hoppas att det inte är så djupt med snö i hagen bara.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Lindbygarden
0

God morgon!

Här är grått och trist, redigt sketväder om man får lov att säga så.

Har haft en hektisk vecka men krassliga barn, högskolestudier som jag har försökt sätta mig in i óch allt annat som ska göras.

Idag ska vi röja hemma, gör man jämt eller  hur? Samt försöka ladda batterierna..

[chriistina]
0

God Morgon!

Vädret är inte mycket bättre här, Grått och Trist :(
Ska in en runda till Malmö och Mila Mässan idag, ska bli kul.
Sen blir det bus med hästen i eftermidag om inte regnet bestämmer sig för att komma.

Maja
0

God morgon!

Har inte vågat kika ut än för att se vilket väder som väntar på mig. Ska på föreläsning, sedan till stallet!

tezzie
0

God morgon!

Min första dag på en låååång ledighet. Har ingenting inplanerat alls idag på dagen, ska på travet med KallblodsLotten ikväll!

Det är -10 grader här idag så liiite kallt är det allt!

*** Kärleken övervinner allt ***

stall-harmoni
0

go morrn! här i blekinge e de lite blåsigt, dimmigt, å på grusvägarna här hemma är det rena skriskobanan!
ska bara slappa å läsa ett par timmar nu.. såååå skönt!
sen blir det ju stallet….

linasvovvar
0

#2 Blir du sjuk så hör av dig så får jag och Lisette rycka ut och hjälpa dig =0)

gejsa
0

Här snöar det men det är 0 grader ute.

Fick rapport i går och Sorro har skött sig fint.

bubbelbubbel
0

här har vi också massa snö till allas förvåning. men det verkar som om den är påväg att töa bort så.

idag är jag ledig, skönt!

Chestnut
0

God dag

Har gott om snö här, tyvärr. Vill ha vår nu! Idag blir det bara vila, vila och vila… Gick hem från skolan tidigare.

Med vänliga hälsningar
Chess

bebbe
0

Tack så mkt Lina, tur man har trogna vapendragareFlört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

AusaBausa
0

I dag har jag varit o inhandlat mineraler(222kr!!! för en säck, svindyrt ju), betfor o hel havre.

Sen har jag fixat m hästarna lite haft alla 3 shettisarna ute o tränat på o springa o visa upp sig…höll på o få en rejäl spark av lilleman, ska inte glömma hjälmen nästa gång), han blev lite ivrig o ställde sig upp på bakbenen m  mig framför sig…jaja allt gick bra så jag är nöjd!

strött o sen gick jag in o basta m gubben o minsta grabben…o så hamnade jag här medans jag väntar på maten…gubben lagar kinamat ikväll…slurp!

lisette
0

det var billigt1 vilken sort var det? gav nästan 500 för 25 kg blå krafft

lisette
0

jag håller på att göra maränger, tog in hästarna för ett tag sedan och hade en liten mysstund med merry.

AusaBausa
0

#16 vet inte ska kolla namn o mängd…

AusaBausa
0

lantmännens mineraler i säck 25kg 225kr fast det var innan moms nu såg jag :-S