Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 753 ggr
AusaBausa
0

God morgon 7/2-09

Go morron allihop!

I dag ska jag träna shettisarna tillsammans m en kompis får hoppas det går bättre med hjälp..

Här har vi disigt o 3 plus, regnet hänger i luften

Ev att lillan ska rida Kefir på ridskolan i em o sen blir det melodifestival i kväll

Ha en bra dag alla!

bebbe
0

God morgon, vädret är en repris från i går. I dag ska jag röja lite här inne sen blir det nog inte tid till något annat innan det är dags att ta in hästarna och bänka sig framför teven, problemet är att jag vill se både Rosa Pantern och Melodifestivalen Obestämd

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

#1 du får sätta två tvapparater brevid varandra. ;)

jag sitter o väntar på att frukosten ska levereras. måtte det vara snart för jag är hungrig. inget planerat för dagen.

AusaBausa
0

eller spela in ju…me like boxern!

bubbelbubbel
0

idag vet jag inte vad jag ska göra.
systeryster fyller år, men henne ska vi inte fira förrens imån så..

tezzie
0

Som vanligt inga planer för mig heller!

*** Kärleken övervinner allt ***

gejsa
0

Godmiddag! Ska strax ner och mocka EN box. Har ju bara två egna hästar hemma nu. Skrattande Elin tar den andre boxen.

Sedan ska jag och Elin med våra två hästar rida till grannen som har islänningar. Sedan rider vi 4 till grannens ridhus. Vi 4 har hyrt det 1 timma. Ska bli så kul att se hur Fille reagerar för han har inte varit i ridhus än. Och är ju 7 år nu redan. Men jag har liksom inte behövt det på honom. När jag visade Sorro där för två veckor sedan både lördag och söndag så blev jag så himla sugen på att rida där själv. Har bara en km till ridhus och har knappt lånat det. Men nu ska det bli ändrig på det. Tungan ute

lisette
0

men va? har du så nära? då ska du ju nyttja det så mkt som möjligt! =)

jag har jagat upp grannen, vi ska skritta ut en runda i dimman.

Maja
0

God dag!
Idag ska jag plugga.

Zaphix
0

Här snöar detm snöat hela dagen.. Trist.

Kom hem ifrån stallet för en timma sedan. Varit ute på långtur idag, mysigt, fast blött med snön.

Sambon är borta tills imorrn, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra..

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[Angel88]
0

God morgon på er….

här e det 5 pluss i landskrona… och jag e sjuk…

men ack ja får inte ligga i sängen för hunden… han har givtvis hittat enda platsen i hundgården som nu inte ännu e täckt av 30kgs sten plattor utan han har börjat gräva där, de e ca 15 brett och ca n halvmeter djupt…. ja fattar inte hur han lyckats. det e en tunn betång platta vid sidan… han e rolig han min lille gris…. har ju bara konkat runt på ca 60-65 plattor förra heljen, och dom väger 30kg styck och ölandstenarna väger 40-50kg styck… d e inte roligt att lägga dessa själv… men men va gör man inte för sin vovve… han måste ju vara någon stans när ja e i skolan.. inne låser han upp dörrarna så det går inte..

hu det blir nog ut och konka ett 20tal platter till sissta biten med

gud va ja längtar till den 25/2 saknar min polla så mycket

Anna
0

Goddag!

Har skickat provbilder till en kund idag och ska äta frukost nu innan jag åker till stallet. Ska promenera med Wilda en stund tänkte jag, hon har stått en vecka.

Ikväll ska jag fortsätta med provbilderna och sedan börja plugga franska… usch…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

gejsa
0

#7# Ja visst, det är ju stallet där dom rider western som äger det. Det är stort och fint och bra pris får vi med. Det var så himla roligt att rida där i dag. Fille var så pigg och töltade som aldrig förr. Och Gobban var först lite rädd för speglarna och så stod det ju förstås en trp där inne som dom använde till någon häst som dom ska transportträna. Så den blåste han för varje gång Elin red förbi där. Men började koppla av i slutet. Blir nog bättre nästa gång.

För nu har vi kommit igång och ska hyra det 2-4 ggr i månaden. Jättekul ju. Skrattande

Marija
0

Godeftermiddag.

Har varit på stan idag och bränt lite pengar hehe.. Sedan har jag dammsugit hela huset och varit duktig ;) Ikväll ska jag till en kompis, umgås och se på film!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Repoort
0

Väntar på att åka iväg och käka på restaurang. Har percis skickat iväg dottern till en kompis där hon ska sova över.

Inte gjort något speciellt idag. Släppt ut hästarna till morgonen och mockat och gjort klart allt för kvällen. Jobbat någon timme och fikat hos mamma och styvpappa

[Angel88]
0

Hej igen, nu har jag varit ute och kört lexus med vangnen, han har kommit långt i inkörningen nu. han tycker det är super kul.

ja undrar om jag är det enda med en inkörd hund, som inte e en husky

[chriistina]
0

God Eftermiddag.

Har vatt en jobbig dag. Inte gjort mer än suttigt ute hos min ena sjuka kanin, som vi fick ta bort under eftermidagen :'(
Så inget stall för mig idag, har dock vatt väldigt skönt väder under förmidagen! Ikväll ska jag ta tag i lite saker jag borde gjort under dagen.
Sen blir det en lat kväll framför tv:n.

AusaBausa
0

Blev ingen ridskola…Tindra vill inte rida mer:-( tycker INTE det är kul!

Så vi väntar tills hon blir äldre…kan ju fortfarande rida här hemma…

tränat alla 3 pållarna i dag också o ska ut i morgon med..  :-)