Min Häst Granada Swing
Hej allihopa, nu e det snart dags att ja ska hemnta hem mitt underbara sto Granada Swing, eller som ja kallar henne Granda.
Hon e 150-153 hög svart, född 95
Hel mysig och super söt
så den 25/2 hämntar ja hem min lilla prinsessa. Håll nu tummarna för mig att det går bra…
lite bilder på henne, dock är det inte ja som rider henne på bilderna.. har inte hunnit med å ta egena bilder, får bli när ja tar hem henne..
vist e hon söt. hoppar rätt bra med

Fin häst :) men hon behöver nog inte gå ner i vikt, såg lagom ut tycker jag :) du skrev om det i en annan tråd..
hon e lite rundare om magen nu i verkligheten, men annars e hon jätte fin ja e så lycklig 
Jätte söt! :)
Va fin! :D
Lycka till med henne! =)
jag kommer att ha rosa, rött och grönt till henne som bas färger. sedan en massa andra färger…. hon e så fin i dom…
eller vad tror ni passar??..
va och köpte en hoppgjord på hööks i dag med rosa in sida och kanter, en rosa brösta, och lite reflexer och en martingall, för hon vill gärna slänga upp huvudet i bland, ska se om det blir bättre med det. annars blir det väll ut med kiropraktor och se om d e spänningar någon stans…
fönderar på att köpa ett lingerings paket på hööks med man får
longergjord
longerlina
inspännings tyglar
kapson
för bara 700… tyckte d va ett bra pris..
vet ni någon ridsport butik som har täcken i lite roliga färger, hon har 125 eller 135 i stl….

Hon såg fin ut!
Jätte fin och hon kommer att passa i rosa det kan se rätt fint ut om man har lagom mycket gäller alla färger :) Bara till o gratta till en tjusig häst.
#11 hihi nja lagom vet ja inte hihihi…. svart rosa träns, rosa sadelgjord,rosa svart hoppgjord, rosa ben skydd, rosa brösta, rosa padd, rosa schabrak, rosa såna där man har på hovarna glömnt va de hette
haha :) så mycket jag tänkte är sadel svart kan man ha svart shabrak med en rosa kant. :) Men jag har sett de som övergrivit med rött på sin ridtravare såg rätt ok ut men ja det vart lite för mycket. Är det boot du har köpt? för det har hon ju inte på bilderna tänkte att det kanske är onödigt?
ja boots hette det… nä ja har det bara ifall ifall, man kan ju aldrig veta.. vill ju ha hemma ifall hon skulle trampa sig på ballarna… e ju inget bra… hommer nog inte ha det på henne om hon inte behöver det..
ja ville bara säga va ja hadde i rosa.. kan ju tilllägga att ja har en chock rosa id jacka med hihihi
kan ju tilllägga att det blir rosa röda och andra färger på täcken med… älskar färg… hihi e kär i ett övergångs täcke på hööks. de e blå rutigt, med vitt, gult, rosa, lila, rött, grönt och mera färger i små rutor, ser jätte sommrigt ut… skulle bryta snyggt mot hennes svarta päls
hahah det kommer synas att det e din häst :D kan som sakt vara fint :) det va ju en fin häst o rosa ja då syns det ju att det är en hon med :)

Lycka till med pållen. Hon ser jättefin ut!

Kul!
hon ser jättetrevlig ut :)
Jättefin :D
Tack allihopa. ja denna dagen hat ja väntat många år på… att få min första häst
putt

#9 På Ponnyprakt kan du säkert hitta rosa saker :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
#22 TACK jag hadde glömnt av den sidan brukar vara ute på
http://trendtrail.se/catalog/index.php?cPath=21_24
den e oxå bra, finns massa fint även för er som inte gillar mina färger

#23 kunde ju inte låta bli att in å titta på sidan å redan 650kr fattigare :-/

#24 Jag förstår dig! Fanns ju jättemycket fint och roligt. Kul att det fanns blåa träns i strl full! :O
Och så till TS: Jättefin häst! :) Kommer nog passa jättebra i rosa.
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Horze har också en hel del färger på, i princip all utrustning. In och kolla där vettja om du inte gjort det redan :)
Du kan ju ha vilken färg som helst på henne, svarta hästar är lätta att klä upp, då svart passar till allt ;)
Lycka till med din nya häst!
#24 hihi. ja visst e det fina saker.. men ta och kolla in detta täcket… funderar på detta gillar färgerna känns så sommriga
http://www.hooks.se/Butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=SE-600096
kan vi inte starta en ny tråd om okika häst sidor som säljer utrustning eller saker till hästar

#27 det finns många sådana trådar och tittar ni under länkar här på ridsport finns där oxå en del sidor!

#27 Ojsan vilket färgglatt täcke! :D
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#29 ja visst ser det sommrit ut… d e så trist och färglöst ute nu… fast får vänta tills ja vart på göteborgs horse show nu, kan inte köpa upp alla pengar innan, har redan köpt sissta minuten saker för ca 2000kr… nu e det bara vinter, övergångs täcket kvar
ska kolla sadlen oxå, kändes som den låg bra, fast får ha tag ån någon som kan kolla det bättre
#24 va köpte du??
putt