Äckliga väder

blääää jag blev lite glad när jag vaknade att det inte var frost. hästarna kom aldrig in igår för min höbonde var inte hemma. ska fixa det idag täntke jag…

Ja tänk om de hade kunna varit vår nu ist, oj vad ajg hade njutit =)
underbaaaart! ;) *fniss*
Härligt med snö!
Här nere i Uppland regnar det…

Underbart o härligt? Usch o fy… Skulle 7-resor hellre ta regn än snö, men de kommer väl de oxå…

Oj! Har ni redan snö??
vi fixk åxå snö idag!! haha jippie!

Ja o även fast det är + grader fortstätter äcklet att rasa ner… Huua tycker inte om snön, eller jo jag gillar snö när det är MKT pudersnö men inte de här första vidriga blasket
blir jobbigt att sätta sig nu och köra 15 mil med sommardäck.. :/

Oj vart ska du?
Jah bytte till vinterdäck igår, skönt att ha det gjort =)

Åh vad jag vill att det ska frysa och komma snö här oxå=) Vill inte ha mer regn och gegga!
Jag vill också ha snöö! Finns inget finare än när lykka kommer travandes i en meter snö med frost i skägget och snöflingor i manen :D..

Bor man i Norrland så kan de komma snö när som helst ungefär ;-)

ojj :S
ååå Mia jag kommer upp på stört.. ;) ja vill ju ha snö jag! inte massa regn! blä! :D
Huva!
Jag älskar snö och vinter, men då ska det vara minusgrader och puder. Inte tung blöt snö och plussgrader! Ser inte kul ut det där….
//I
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

usch, redan !? vad trååkigt ^^
oooj, fatta jag vill bo i Norrland :D Antar att du bor där. I skåne är det fortfarande +12 grader om dagarna, jag vill ha viiinter :D :D :D

Den första snön brukar va väldigt blöt o jobbig. Men jag längtar efter den. Jag vill ha vinter nu!!!!

OJ DÅ , känns lite konstigt att se snö nu ;) !! här ha det regnat hela dagen, men vi skullle oxå få snö men det var 9 + grader imorse så :P
Jag längtar tills snön kommer, guud vad mysigt att ut och rida i det! Hatar det vädret som är nu -.-

*ryser*
jag ser itne fram emot om det ska snöa när vi kör up pHarry til lvänersborg jag inte…. *skakar*

SÅ MYSIGT !:D

Åh neeeeej!
Jag hatar snö… Fy fasen! =/

Usch.. SNÖ?! Det är en av de saker jag avskyr mest av allt.. :/ Det är alltid samma sak varje år när den första snön kommer.. Man vaknar på morgonen, tittar ut genom fönstret och så är den dagen förstörd.. :P

Ja de e minst sagt, blött o slabbigt. Åkte hem från jobbet nu, 2,5 mil o de va hur slabbigt som helst på vägen o 0 gradigt, har kommit bitvis 10 cm idag… Kälen kunde väl komma så de blir någon ordning tycker jag
jag ar i holland nu, har ar det ratt varmt, typ 16 grader, ratt harligt att komma bort fran blasiga sverige. :)

Åhh det lät underbart! Vad gör du där?? Semester?
vi ar har pa warcraft traff, min sambo ar datanord :) haha.
men det ar ratt bra att han ar det ibland, man far ju tillfalle att lara kanna folk pa andra stallen, typ har, och england :)

Ok, kul o se nya platser o träffa nytt folk =)

Dagens "rapport"… Snön bara fortsätter att vräka ner, ligger mellan 2 och 3 dm nu med enbart tung blöt snö. Har precis fått tillbax strömmen, har varit borta sen 6-tiden i morse. Ringde till el-bolaget vid 10 o frågade hur dax dom trodde vi skulle kunna få ström igen men de visste dom inte, dom hade fullt upp, mer än halva Jämtland va strömlöst…
oj! :D Snöööö! Eh ja men de är ju mindre roligt när de ställer till problem! :(

#36# Oj, oj, oj MiaMaria inte roligt att vara utan ström. Ser ut att ha kommit jäkligt mycket blötsnö nu hos er.

ooojjjjjjjj
….vad mkt snö………här har vi haft härlig höstdag idag…

Vi har haft regn i dag bara. 
Ser ni bilden? hehe