Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1032 ggr
LinneaG
0

Plattång

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte direkt något häst relaterat.

Men någon som vet en bra plattång till ett billigt pris, under 400 kr? Vill gärna ha en med en liten kam på.

Var hos frissan idag och hon fixade håret rätt snyggt med plattången.

CBA
0

Giganten har stooor utförsäljning snart eller om de redan satt igång med den (minns inte vad de säger på TV reklamen).

Kolla där om du hittar ett fynd :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

LinneaG
0

Kanon! Tack! Får åka förbi där på torsdag tror jag!

LinneaG
0

#3 - ungefär en sådan med kam på. Finns en del olika modeller.

__iE
0

okej :)

inte sett dem innan, men de är nog bra =)

LinneaG
0

Ja antar att de är bra eftersom frissan hade en sådan. Jag tror den är bra då den inte kan platta trasligt hår, utan reder ut det innan de plattas mha kammen.

__iE
0

så är det nog jaa :)

SarahPeace
0

Skulle inte klara mig utan PLATTÅNG<3

var bara tvungen att säga det ,;)

CBA
0

Mitt hår behöver ingen plattång..det är så bedrövligt rakt ändå *suck*

Surviver
0

Jag köpte en ny platttång i lördags, Babyliss Wet n' dry, köpte den på elgiganten och jag tycker att den är kanonbra, det är dock ingen kam på den men jag gillar den mycke bättre än min gamla (som har kam) Jag tycker bara att kammen luvas. Jätteplus att det går att platta direkt i vått hår tycker jag, sparar mycke tid där. Med min gamla platttång blev håret bara frizzigt om det inte var helt torrt. Rekommenderas verkligen!

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=3N9sy0IM910000E4i3hJQEeF0000JEp51lNz?ProductID=m5PD4QFWfokAAAEDvQSentEZ&CatalogCategoryID=rT_D4QFWSl8AAAEDCm2tBDZ%2e&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=BABYLISS%20BA2170E

MiaMaria
0

Säger som CBA…  Spikrakt hår, tråkigt som tusan, lite lockar skulle inte skada…

Sandra
0

Köp INTE en plattång som inte har keramiska plattor! Det skadar håret om de inte är keramiska!

Jag har självlockigt… hatar det. Det blir bara knutar i håret hela tiden =(

CBA
0

De enda "lockarna" jag har är alla mina virvlar och en massa virvlar i ett spikrakt hår är INTE roligt för dom syns så himla väl *suck*

En annan måste ju betala nästan 1000 lappen för att få lite lockar i håret, ni som redan har lockar behöver ju bara lägga ut en engångssumma på några hundralappar för en plattång ;o)

Sandra
0

CBA - Om jag säger såhär… visst håret blir rakt när det plattas av plattången. Men så fort jag rör mig så börjar det gå åt alla håll på en gång. Jag får det alltså aldrig att stanna rakt. Men det börjar bli bättre…

LinneaG
0

Jag ska se om det finns plattång på Ullared annars blir det väl till att åka och köpa en när jag kommer hem =)

Eve
0

Linnéa - Min lpattång är underbar. Det är keramiska plattor och blir uppvärmd på 4 sekunder… Ingen kam dock.. Köpt på onoff för 450 kronor har jag för mig. använder den inte så mycket längre, men när jag gör det så går det snabbt även i mitt långa hår.

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

NinaToy
0

Så fina ögon du har byebyesandy! :P

lisette
0

plattångar i all ära, men jag diggar faktiskt krustången. man ser ut som ett troll ala 80talet, men fan vad det är läckert.. *Fniss*

[slo]
0

#18 det skulle jag gärna vilja se på bild Oskyldig