Köpa häst!

så spännande då får berätta mer sen

Åh, vad roligt! Lycka till
kul! hoppas det blir bra!

Lycka till, hon ser jätte fin ut tycker jag.

Oj, är det en ny bild eller från förra vintern. Jag ser SNÖ!!!!
Ser fin ut annars.
Lycka till!

Grattis till nytillskottet!

Ja kortet är från förra vintern. Hon är ju väldigt omusklad men det ska jag ändra på sen=) Känns kul. Men hon ersätter INTE courage.c. Saknar honom otroligt. En vecka sen han dog nu.

#7# Nej, det förstår vi nog allihop. Ett djur som man en gång har ägt i sitt liv kan aldrig ersätta något annat. Man har alltid det inne i hjärtat på en plats. Man tänker mycket och ofta på det. Men det blir oftare och oftare med glädje och tacksamhet som man tänker på det när det har gått en tid. Men du får säkert lika roligt med din nya häst.

hade du denna hästen på g innan din häst var tvugen att tas bort?

Åhh va söt! Hoppas det går bra! Lycka till!
Ser jättetrevlig ut.. Håll oss uppdaterade :)

#9 ja hade slängt nått öga på henne innan jag tog bort min häst och nu så bestämmde jag mig. Köpte henne idag och hon kommer med lasbil på tisdag. Setat 12 timmar i bilen för att åka och hämta henne idag och så går hästen inte in i transporten. Lite jobbigt!!

Oj, vad jobbigt för er. Men visste dom inte att hästen var svårlastad? Lite synd att åka så långt med en transport i onödan.
Red du också? Var hon så fin som du trodde?

Hon ser fin ut. Grattis till nya familjemedlemmen. Men som sagt var, självklart kan hon aldrig ersätta din vän som du mist. Men hon kan bli en ny vän.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars