God morgon 5/2
Nu har vi fått vinter igen, just nu har vi ca 3 cm, men det snöar fortfarande, men det försvinner nog snart igen för vi har +-0 grader, synd för det blir så ljust och fint med snö.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

jag blev lite deprimerad när jag vaknade och insåg att det snöat rejält.
ont i huvudet o i ögonen idag. ögonen håller väl på att ställa om sig till glasögon igen antar jag.
här vräker det också ner snö, tycker inte det behöver komma i februari om det inte kommit tidigare. insåg ju också när jag väl gått upp varför det var ambulansen som väckte mig idag…=/
God förmiddag!
Tråkigt väder ute idag, grått på himlen och dimmigt.. Ser inte så kallt ut i alla fall.
Ska pligga idag, sedan ska jag iväg till hästen. Får se hur han är i hagen idag, går det bra att ta in honom ska jag rida i paddocken idag. Är han hemsk i hagen blir det till att jobba där..

Här i norr är det snöfritt ;)
Jag har haft besök av min syster och hennes ena dotter, nu ska jag piffa till mig och åka på mitt sista arbetspass på lääänge :)
*** Kärleken övervinner allt ***

#4# Har ni inte ens snö på marken?
Här snöar det lite. Är så glad för det. Blir så mysigt att rida i och ljust och alla är rena, både hästar och hundar. Än är det inte dags för vår. :)

här är de vitt överallt, och de innebär, att min häst kommer få styltor :( och jag håller med´#2, har de inte kommit tiddigare, behöver de inte komma nu, visserligen har de varit lite snö tidigare här nere i nordvästra skåne ;) närmare bestämt helsingborg.. Men vafn, jag orkar inte !
nu ska jag snart till älsklingen , se om de går att rida idag : )

Godmiddag! Snöar lite och det ska visst komma mer här imorgon och i helgen, jättemysigt med vinterväder och lagom kallt. Ska ut och rida efter jobbet med en kompis som lånar "min" andra häst. Blir väl en tur i skogen med pannlampan

Har precis varit ute och ridit fille och min medryttare tog gobban. Herregud vad pigga dom är just nu. Fille kunde knappt trava längre han föll in i tölt och ibland grisepass. Börjar bli roligare och roligare med honom nu. Hoppas på lite mer snö nu bara.

God Middag =)
Är ledig idag(!!!!) Har varit ute med pållen min o galopperat i snön vi har här. Det var helt underbart, perfekt med snö, ett par minusgrader o en tokig pålle ;) och att sedan för en gångs skull kunna rida när det var ljust ute var så skönt!
Nu ska jag väl snart ta o börja städa ihop/packa lite grejer..får se om jag orkar bara ;P
God dag, har varit på föreläsning och sedan drog jag och en kompis in till stan och shoppade och åt på kinabufffé! =)
Har fått hem Höökskatalogen som jag ska bläddra i och drömma mig bort.. :P
Sedan plugg!
Go kväll!
Har jobbat lite m operation: rädda byaskolan sen ätit pannkakor bacon, slurp!
Sitter o jobbar lite till med olika grejer framför datorn. Ska strax ut t pållarna o fora sen in o softa i soffan igen, skönt med lugnet..
Nästa vecka blir lite hektisk..4 möten på 3 dagar:-(
Ingne snö här inte..snöade igår kväll men töade bort snabbt som bara den…hrm! Vill iallafall ha snö v.8 när det är sportlov:-D

God kväll
Här har det snöat nästan hela dagen. Mildare har det blivit med, bara -5 grader nu.
Jobbat hela dagen och tömkört lilla russet nu på kvällen. Hon börjar bli lite väl rund om magen.

Joo, på backen har vi snö, men luften var snöfri imorse. Detta har nu vänt och nu snöar det här också. Trist…. Jag vill ha vår nu!!
*** Kärleken övervinner allt ***

#11 hur går det emd skolan?
#14 framåt hoppas vi. Vi jobbar i olika grupper med olika saker som kan rädda skolan.
Arbetet i dem grupperna ska vi sammanställa på ett föräldramöte och sen redovisa för politikerna om ngr veckor vilka vi bjudit in till skolan. Håll tummarna!