Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 631 ggr
lisette
0

god middag 3/2

tydligen är det bara jag som är uppe idag ;)

nu är det dags för en kopp te, sedan bege sig ut i stallet och mocka lite.

Alex
0

Jaa det är det, jag sover.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Repoort
0

Var in och kikade runt i morse och såg att ingen startat en "god morgon tråd" och var för lat att göra det själv

Här är kallt och soligt idag igen. 21 grader i morse, nu är det runt 15.
Kanske tar en ridtur ikväll om det inte blir kallare.

Dottern fick för sig att börja med lite påskpyssel igår men vi hade inga fjädrar så det måste inhandlas idag.

bell
0

pluggar ju idag… Så då får man inte starta trådar Oskyldig bara läsa (i smyg)

Har ridigt Lillan idag, hon är en riktig liten toppen häst. Men det är så halt så vi får hålla oss skogen. Längtar till halk fria tider :)

tezzie
0

God morgon ;)

Har storstädat idag och gjort ny design till min blogg. Nu ska jag på försäkringskassan på informationsträff om föräldradagarna!

*** Kärleken övervinner allt ***

Maja
0

Ja, jag skulle plugga idag! Och det gjorde jag. I 30 minuter. ;) Sedan var jag bara tvungen att äta lunch. Och titta lite på TV. ;) Nä, efter 16.00 ska jag börja igen. Jag lovar. :P

Dagen består alltså av: Plugg och mat.

Repoort
0

Låter som en spännande dag - Juve

Marrsson
0

Va härligt de låter att bara gå hemma och skrota och pilla i stallet och sånt.. själv sitter man och är asförkyld på ett tråkigt kontor… blä… Man ska kanske vara glad för att man har möjlighet att sitta på nätet hela dagarna men jag hade hellre vart hemma…

Va gör ni allihopa? Jobbar ni eller pluggar? Man märker ju att aktiviteten här på forumet är lite lägre under dagen bland dem riktigt unga användarna men är de fler som jag som jobbar vid datorer?

Eller är de bara jag som "ful surfar" på arbetstid? :)

// Marielle

-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

Maja
0

#6 - Visst gör det? ;) Tenta om drygt två veckor så..

#7 - Jag pluggar på universitetet så jag är i stort sett alltid "ledig", är knappt några föreläsningar. :P

Alex
0

#7 Jag är arbetslös = massa tid till iFokus! ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Marrsson
0

Haha ok.. ja de blir lätt ett beroende att sitta här och läsa.. hahaha Men då finns de fler än jag som är här 8-5 :) hahhaha men ja tycker att de är lite snålt med riktigt intressanta trådar.. de känns tyvärr som om de är mycket som redan är "ältat" här..

Men ett super trevligt ställe med god stämning! :)

// Marielle

-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

Lyth
0

Idag hade vi det första nationella provet i svenska, det blev lite tajt om tid slutet annars gick det nog ganska bra, hoppas jag iallafall ;) Nu ska jag ut i stallet och mocka, efter det ska jag bara ta det lugnt fram tills hästarna ska in kl 19 :)

Anna
0

Goddag!

Började dagen med nationella i svenska del A, gick jättebra, hoppas jag iallafall.

Sedan rullade skoldagen på, jag sitter och jobbar med Hästfotografen.se just nu för att kunna lansera det nya utseendet senare ikväll.

Inget att plugga till, superskönt!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

AusaBausa
0

Go kväll!

Slutade 12 men åkte direkt t lilltjejens fsk o hade 5 anställningsintervjuer…duktigt svammpig i huvet nu…kom hem 16.30 fyllde på hästarnas vatten o ska ut en vända till sen…ge hö o så nu..tvungen o in och äta..luktade så attans gott på gården, gubben stekte färsbiffar o potatis t det o brunsås..slurp!

Ha en bra kväll!

Repoort
0

#7 Jag är hemma och är sjuk, därför jag är här inne och stökar runt på dagtid, annars jobbar jag

[chriistina]
0

Mest slappat idag, inte mått så bra :(
Sen vet med ena kaninen. Va sontur ingen fara med henne. Ätigt middag precis och ska nog se på tv strax. Mår inte helt bra än.

Zaphix
0

Idag är det iskallt ute!

Har varit på skolan idag och pluggat matte, usch och fy.

Sedan for jag till stallet. Fick in hästen på en gång idag, så jag kunde rida. Jättemysigt. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Thorsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll!

Har skrivit nationella, svenska A. Gick faktiskt bra kändes det som, firar även 16år idag, så främmande har varit här. Nu ska jag iväg och kika till hästen för natten och då ska han och jag dela på ett par morötter och HANS favorit, havrekakor med russin!

Ska snart sova med, men först hästen. Natti! =)

Maja
0

#17 - Grattis! =)

bubbelbubbel
0

idag var en mindre god dag, fick akut köra johan till vårdcentralen en timme innan jobbet, akut njurstensanfall. ILLA!
men det gick bra och han fick lite tabletter och jag stämplade in 1 sekund för sent på jobbet. haha

och jobbat är vad jag har gjort resten av dagen…

Thorsson
0

#18. Tack! :)