jag har tråkigt
jag har data i skolan sedan 12.15 och skall ha det till 15.30 kul.

jag ser framemot att åka till hästen.
samma här..! =)
Jag kom precis innanför dörren, varit på gamla skolan och käkat frukost :) Ska snart åka till pållen jag också!

Åker till Harry om en liten stund, ska träna på att löyda tygeltag från marken….. kände att det saknades när jag tömkörde senast ^^

Slo! Har du käkat frukost på eftermiddagen i skolan???
Ehh, ja?
Allt är relativt, jag har snurrat dygnet några timmar… Brukar gå och lägga mig runt tre, och upp vid 12-13 nån gång ;)

Det låter inte bra slo. Tur att du snart åker in i lumpen så det blir ordentliga tider såsom kl 5 på morgon ung. *ler*
Varför är det inte bra att vända på dygnet? Kompisar som jobbar eller pluggar kommer ju inte hem före 15 ändå, och sen ligger jag gärna och ser på film, läser eller sitter med datorn på nätterna… Lugnt och skönt då :) Jag är nattmänniska :D
11 dagar kvar förövrigt… ;)

Jag är också en kvälls- och nattmänniska. Har skitsvårt för att gå upp på morgnarna.
Oj, Du åker in till den 1 nov med andra ord då?
30 oktober, hur är det med matten? ;)

Ha, ha jag visste inte hur många dagar det var i oktober. Tänkte inte så långt.

Idag ska jag jobba hemifrån från skolan, rätt skönt. Men har fem arbeten som ska vara klara, två den här veckan och tre nästa vecka. Sen har jag en bokredovisning nästa vecka också. Fullt upp så här innan lovet! Nästa vecka är det två redovisningar, ett boksamtal i brupper, muntligt prov i grupper, inlämning av två arbeten, och sedan en redovisning måndagen efter lovet.