Wilda 31/1 *film*
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja, igår var jag i stallet och hade planerat en mysig promenad med Wilda.
När vi kom ut i skogen visade det sig att hon var på sitt värsta humör och jag tappade tålamodet, så det blev mest en lång fight :p Fast hon var duktig på hemvägen!
Det kan ju inte gå bra alla gånger… Men mamma dokumenterade lite med kameran, bl.a när hon stegrade sig riktigt högt, när hon drog mig på isen (snart är hon inkörd! haha) m.m.
Titta och förundras över hur stora små D-ponnyer blir när dom reser sig…
Öppna gärna filmen i eget fönster och välj "Watch in high quality", det blir mkt bättre då.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

så söt är hon =)

de är kul att åka med när de är is :P

du som brukar vara så duktig att ha hjälmen på! tur inget hände när hon stegrade så. ;)
#3 Jo tack, jag vet… :P Jag har bara en mössa som är tillräckligt varm såhär års och den är så stor så hjälmen kommer inte på. Jag vill gärna behålla öronen :P Men lita på att hjälmen åker på när hon ska ridas in sedan!
Jag har även lärt mig att läsa av henne och vet exakt när hon ska stegra eller inte, som ni ser på filmen backar jag undan duktigt 

Syns verkligen att det är connemara i henne! (Kroppsformen)
Brukar låta Snörpa dra mig när vi cyklar =) Cyklar ju med henne till o från hagen hela sommrarna… det går inte cykla så långsamt =P Bättre att hänga sig i mane o bara rulla med =)
#4 Precis vad jag tänkte "att hon hann undan!" ;)
Fin är hon =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#5 Haha det är ju jättemysigt! Trodde Wilda skulle dö av "skrapljudet" först men hon lunkade bara på som ni ser och brydde sig inte om tyngden och inte om ljudet. Duktig häst :D

De små busfröna ;) Visst lär man sig hur de fungerar. Jag tycker att du är duktig med henne. Hur hög är hon?

Busig eller inte - söt som socker är hon
Verkar vara en riktig pussgurka!
Tack =)
#8 Har inte mätt henne på ett tag men skulle tippa på 144cm kanske.

#10 Då vet du vad du har för uppdrag ifrån mig nu ;)
#11 Ska försöka komma ihåg det nästa gång =)
Vilken söt liten buse! :D