arabkorsningssto
född 2005.
Jättefin dam, med otroligt fint steg och en fantastisk hållning.
e: arabiskt fullblod
u: varmblod/fullblod
Van vid sadel, träns, sele, täcken.
longerad ett fåtal ggr utan problem.
Tömkörd några ggr utan problem.
Lastad och transorterad utan problem.
En orädd oc mkt trevlig individ.
Säljes till dig med ambitioner och mål i din ridning.
PRIS: 25 000:- MKT utrustning medföljer
bild *blin blink* :)
sorry, glömde bort bilden :o)
Wow, sicken snygging :) den här bör ju säljas som smör, hur stor är hon? o vart finns hon? Bra pris har du så det ska du inte rubba på :) Hoppas du hittar rätt köpare till denna skönhet :)
#8 tack för de vänliga orden. :o)
Hon är ca 155 i mkh kommer landa ngt högre, ca 160.
Finns i Gävleborg
Både veterinär och Hovslagare har berömt henne för hennes ben, hovar och exteriör.
Hon har alltid varit välmusklad, raka fina ben direkt från start och starka fina hovar

Vart det ingen affär sist?
Har för mig att du fick henne såld…
*** Kärleken övervinner allt ***
mm… Kan ju tillägga då att hon åter är till salu pga mkt velig köpare

Skulle jag haft tiden så ;) underbart fin häst!

vilken fin pålle 
snart kanske det blir aktuellt med häst för mig, men ååh, vilken snygging 
#18 tack och bock.
Mm, hon är läcker, snyggare IRL, jag kan inte fotografera ;o)
På "trav-bilden" ser hon bara tung ut, vilket hon inte är egentligen…
Vid snabb affär, kan jag tänka mig avbetalning på damen.
Vill att hon kommer till ngn snarast som har tiden och lusten att börja arbeta henne ordentligt.

väldigt fin. Intressant korsning där emot. Hur är hennes psyke?
#23 hennes psyke kan inte bli bättre än det är.
Hon har helt underbar mentalitet.
Totalt orädd för det mesta, mkt självständig och allmänt stark i psyket.
Denna häst testar sin ägare, men är aldrig dum, är du kosekvent och trygg i det d gör, så är hon en fantastisk kamrat.

#24 ja det låter intressant att hon låter så självständig fast hon är skimmel. Men annars så låter hon som ett typiskt sto =P
Men jag tror att jag får hoppa. Är inte redo för att ta en unghäst ännu. Håller tummarna på att du kommer hitta en bra ägare. Kan inte vara så svårt. =)
#26 fast hon är skimmel? Vaddå? Är skimlar mer osjälvständiga?
jaja, jag vet att jag är dryg
putt
Otroligt vacker! :O
puttar upp tjejen igen…
undrar om det finns ngn regel för hur många gånger man får putta upp en annons
*putt*

har du satt ut henne på vanliga annonssajter?
#35 japp, hon finns ute på bl***et
Synd att jag inte har tid med häst nu… :( Hon var super fin!
Nu "puttas" vi igen. : )

Vad är det för stl på henne?
Oj Tezzie, har helt missat din fråga :o)
Hon är ca 155-160.
Letar du unghäst 

Letar o letar vet jag väl inte. Jag ska köpa mig en unghäst, men har bestämt mig för att vänta ett tag =)
ja det verkar ju vara sälj-torka på hästmarknaden, så "risken" finns att hon blir kvar ett tag till :o)

Jag har ju fått några erbjudanden nu så jag har lite att välja på bland ifokushästar under 2009 ;)
putt
puttar
bvsa…

Vilken läcker häst! Jätte fin! Jag säger som flera andra.. Hade man haft tiden så.. :)
sen undrar jag oxå vad #26 menar?? Är Skimlar mer osjälvständiga? De borde väl vara så att dem är mer självständiga då skimlar ofta blir lite "utstötta" ur flocken pga sin ljusa färg.. Eller har jag helt fel?
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..
Kom igen nu ngn ;) En riktig pingla.
Prutbar, lägg ett bud…
tycker som sakt var att det e lite konstigt att ingen är intresserad ser ju jätte fin ut bra ålder oxå *putt*
Verkligen inte ngn som är intresserad av en jättefin unghäst?

är intresseraf men ligger aldeles för långt bort :(

Tror inte att det är säsong för att sälja/köpa häst nu tyvärr :(
#55 vart bor du då?
#56 nej det verkar inte bättre =(

i värnamo och har ingen egen bil 
du får fixa ngn som kan skjutsa ;o)

tar typ 6h dit så skulle inte tro det 

putt till den lilla pinglan !
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
puttar upp lilla Vilma igen då…
skjuts till ev ny ägare kan ordnas.
Mellandags REA
under senvintern kommer Vilma ligga på
19 000:-. Till våren ska hon börja arbetas ordentligt igen då höjs priset vartefter hon bli utbildad.
Verkligen en snygging, hade hon vart lite äldre och lite mer utbildad så hade jag nog slagit till :) Har ingen aning alls om hur man ska hantera unghästar :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
puttar
#58,
gör du? jag med! 

#67 är du va kul =D
#68, ja det var ju lite roligt faktiskt :) var bor du?
Jätte fin :) synd att hon har vbl i sig bara.

Vackra vackra hästen. JAG VILL HA men har inte dom pengarna,men allt annat finns 
#70 varför är det synd? Bara för att det är 25% varmblod så skulle hon vara sämre än… Ja vaddå?
Jag menar inte att hon är sämre än nån annan :) Men JAG vill inte ha en häst med vbl i sig :)
#73 Lite rolig komentar från dig. Vill inte ha vbl i hästen. Hmm…. Varför skulle det vara en nackdel för dig? Är det för att det är en korsning eller tror du att varmblodsdelen påverkar hästen på något sätt? Hästen ser ju ut som den gör på bilden och kan det den kan oavsett ras. Är man inte intresserad av avel så kan väl knappast "blodet" vara det avgörande.
inte såld än o hon som är så himmla fin, jag tycker 19 000 är billigt!
Hon är jätte snygg! Men har tyvärr varken tid eller plats :(
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

#69 på egnahemmsv./ uppe vid sjukhuset dd?^^
jag kan inte se bilderna? kan visserligen inte köpa mig en till häst ändå ;) men kanske ngn intresserad missar henne för att hon inte syns…
#78 nej jag vet inte vad som har hänt med bilderna
FFår lägga ut nya om de inte löser sig. Dom har fungerat att se förr iaf.
#73, läs #74… Så om jag inte hade skrivit ut att det var varmblod i henne så hade hon varit mer intresant?

Jag skulle tro att du raderat bilderna där de är kopierade ifrån (dinstudio.se någonting) Kan det vara så??
Jag har försökt att redigera inläggen men bilderna är ditklistrade så det går inte tyvärr :(
Att ha varmblod i sig är nog inte helt fel när det är så lite. De har ett väldans bra spyke och bra i hantering.
Och kolla bara vad hopphästen Jappaloupe ( vet ej hur det stavas! ) presterade. Inte äns 160 i mkh och 50% travare i sig.
#77, gjuterigatan, neråt vråen ;)
#80 japp så är det ju… jag slänger in nya. kanske du kan ta bort de övre bild-inläggen Tezzie och hänvisa till längre ner på sidan?
ett bra tips sätt ut en ny anonns med på blocket o hästnet. för ligger anonnsen inne för länge är det lätt att man tror den är någ såld o ägaren har inte tagit bort sin anonns. :) kul o få se lite nya bilder snart :)
nehe… funkar inte…

jag kan se bilderna på sessan. har du gjort något mer med henne nu?

#87 Jag har raderat alla bilder så vilka bilder ser du? 
provar att lägga in bild igen då
men va i…
det är nå knas