Lite kul ...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Såhär såg det ut när erik här på ridsport var och prövade en häst hos mig …
hei
hvor hög er hesten?

Tänkte samma som #1 =)

vem är erik undrar jag? ;)

#3 Jag med =0)
va härligt att se erik "in action" hälsa honom att han är saknad!

ah warum nichts?
Ingen hjälm?
#5 ska jag absolut göra, träffar honom nog i helgen när dom hämtar den lilla hästen
ska han köpa hästen? Såg iaf bra ut trots att ERIK inte ha någon HJÄLM, det får han ajjabajja för iaf från mig med men fin häst.
Tyckte väll att det inte fanns någon ^^

vad är det för sadel? :D
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Det är en Frank Baines sadel,
Nä Erik ska inte köpa den, anläggningen där han jobbar ska ha den, därför prövade erik den
fin hest han trenger hjelm og kortere stigböyler remmer 

Men seriöst, måste folk få skit för att de rider utan hjälm? Att det är riskabelt är väl en sak, men det är allas enskilda val och vill nu Erik rida utan så ska han väl slippa bli åtgången för det på ett öppet forum? Han såg tillräckligt myndig ut, tycker jag, för att kunna göra det valet själv.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

håller med #15… återigen =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Håller med Ahnna och peppe..
varför skulle han korta sina stigbyglar? För mig ser det ut som en helt normal "dressyrläder" längd??
klart att man kan rida utan hjälm om man e myndig, vilket han faktiskt är. Stiglädren kunde tom varit lite längre med hänvisning till att han faktiskt sitter i en dressysadel och erik är väldigt lång.
Nu har dom iallafall bestämt sig för att köpa denna lilla söta skäck han åker imorgon söndag om allt går som det ska och det inte kommer någon snöstorm. Dom kommer få en helt underbar häst !!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här e en fiolm när jag rider den precis när den kommit från skottland, han är lite trött efter resan men han vill ändå göra allt man begär av honom, underbara lilla hästen
Han har ju inte fått skit för att han rider utan hjälm, vart står det något elakt om honom att han rider utan?
Det jag skrev var: "Ingen hjälm?" och sedan "Tyckte väll att det inte fanns någon ^^" som en bekräftelse för mig själv, då någon annan också sett att han red utan.
Självklart gör man som man vill, men jag tycker att det är oerhört dumt och ser ingen anledning alls i att rida utan.
Med tanke på att det faktiskt fortfarande är hjälmtvång här på forumet så borde ni vänta till efter nyår med att visa upp just detta!
Snygg häst och duktig ryttare för övrigt!

#22 att länka till hjälmlösa filmer på t ex youtube har aldrig varit förbjudet
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

De såg väldigt fint ut!
De enda jag reagerade på var att hjälmen fattades, men somsagt så rä de upp till var och en..
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#23 Korrekt :-)
*** Kärleken övervinner allt ***
Nu e denna sötisen såld, tyvärr inte till stället där Erik arbetar men i det länet iallafall, Värmland- Degerfors. han åkte idag till världens gulligaste familj och kommer få det så bra … Önskar dem all lycka !!!
hade han haft längre/kortare läder hade skänkelläget hamnat fel :P
lycka till , skitfin häst :) trodde de var hjälmtvång på anläggningar här nere är det iaf, fast jag klagar inte många större ryttare rider utan ridhjälm tillochmed på globen horseshow :P
det är en privat anläggning så det finns inga krav på hjälm, ja det finns många som rider utan hjälm bland eliten titta bara i falsterbo … men det är ju upp till var och en så länge man e myndig

Kom på det nu när tråden kom upp igen, man får väl inte visa bilder/filmer där ryttaren/kusken inte bär hjälm eller ?
Eller är jag helt ute och cyklar?
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#29 Numer är det fritt fram. Förr var det endast hjälmlösa bilder man inte fick publicera, vad folk länkar till på andra sidor kan man ju inte styra över. ;)
Men som sagt, reglerna är ändrade och hjälmlösa bilder är tillåtna.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#30 Aha okej då är jag med ^^
Jenny