Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1322 ggr
MiaMaria
0

Värmlandsvagn 1996

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Värmlands vagn från 1996 säljes, modellen heter H-21250, enkelaxlad, en ägare.

Lite använd senaste åren, hyfsat skick, golvmattan och mattan på lämmen skulle nog behövas bytas. Sommar och vinter däck.

Totalvikt 1250 kg, tjänstevikt 660 kg, max lastvikt 590 kg.

Prisförslag 18000:- (bvsa) eller bud

MiaMaria
0

Vad tror ni om priset? Är ridklubben som äger den och jag är satt på att sälja den och dom tyckte jag skulle lägga ut den för 18000:-

MiaMaria
0

Kan lägga till att den är precis ny besiktad

gejsa
0

Jag tyckte nog att det var lite dyrt eftersom både mattan och mattan på lämmen behöver bytas. Det är ju inte precis billigt. Är golvet nybytt då?

jen
0

ja, något dyrt verkar det eftersom den iallafall är 10år utan att golv är bytt på den.

jag har sett liknande transporter med utbytta golv för ca 15000kr

MiaMaria
0

Är inte golvet dom ska bytas utan mattan, golvet är det inget fel på som tur är =) Dom knackade o knackade på besiktningen men utan fel =)

En timma efter att jag satt ut annonsen ringde en från Finland som ska kika på den på onsdag troligtvis =)

MiaMaria
0

Haha den är SÅLD!! =)

Va en kille hit för en timma sen och han bestämde sig direkt, prutade lite och sen va de klart, han ska komma o hämta den om nån dag, så skönt! =)

Vilken underbar dag det här har varit, har fått så himla mkt gjort och nu väntar filmkväll med ridklubben här hemma, vilken avslutning på dagen =)

gejsa
0

När vi har besiktat vår transport inte sjutton knackar dom på golvet inte. Mycket lustigt!

MiaMaria
0

Jo då de gjorde dom efter att vi bad dom, så fråga nästa gång, de lönar sig =)

gejsa
0

Ja, jag tänkte väl. Jag menar att ni bad dom. Visst är det lustigt eg att det viktigaste det tittar dom inte på. Om man inte ber dom förstås.

Men vi har bytit golv i höstas så vi vet att vårt är ok. Jag har ägt min transport i över 8 år och bytt golv 2 ggr för att vara på den säkra sidan.

MiaMaria
0

Ja golvet är verkligen de viktigaste, bra att vara på den säkra sidan! =)