Hjälp ! Fryser om benen???
Jo, i förrgår blev min ponny helklippt, ben huvud allt. :) Igår tävlade vi och vann! :D Idag när jag skulle hämta honom i hagen (han har ett tjockt innetäcke och ett utetäcke över) så ville han inte komma fram till mig, när vi sedan gick så fick jag släpa honom med mig, han gick jättestelt och konstigt, när han kom in i stallet så kännde jag på hans ben (det var alla fyra) och han var iskall (våt och kall) på benen… När jag hade lindat honom med BoT och torkat hans ben varma och torra så red vi lite, och då gick han hur bra som helst… kan han ha frusit om benen? Vad gör man då? :O Man kan ju inte klistra dit pälsen? :P
Grattis,, ja har ingen anning tyvärr om vad man gör ja klippte min hästs ben idag,, (huvet skulle aldrig gå, hon äe så känslig)
men han vänjer sig förhoppningsvis !

Grattis!
Du kan ju linda benen, men det är ju inte bra om det regnar, men om han inte har lindor jättelånge så går det ju bra…
grattis till tävlingsresultatet!!
jag har aldig hört att en häst har frusit om benen förut.
men ja har ingen anning,, men på nåt sätt måste han ju "vänja sig" eller?

Ja han kommer nog börja pälslagringen som tusan på benen. :P HAHA.

Grattis till segern! =)
Låt honom "rugga" på sig på benen och nästa gång du klipper så klipper du bara ner till knäna, precis ovanför, då täcker täcket rätt så mkt. Varför klippte du hela benen, nyfiken som vanligt =)
#0 Vi klipper ju hela benen, de har aldrig reagerat…

Grattis till tävlingssresultatet.
Ditt andra problem har jag tyvärr ingen lösning på. klipper inte mina hästar
grattis. ang benen vet jag inte.. brukar bara klippa till knät
eller alltså till bakknät och armbågen fram