Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridtravare
Läst 472 ggr
VeNyRa
0

motivation och mål

slänger upp samma som jag skrev på ridtravare.ifokus.

vad har ni för långsiktiga mål med era hästar och eran ridning?

vad har ni för delmål för att nå upp till dom långsiktiga målen?

vad är det som motiverar er att fara ner till stallet varje dag även fast det är kallt och jäkligt?

Jenca
0

Mitt mål med min häst är att utbilda klart henne ordentligt, så hon går stadigt på form i alla gångarter, starta lite högre klasser med åren som går,Jag vill bli bättre på att när dee gäller ridningen;) Det som driver mig framåt är att de syns resultat på de arbetet man lägger ner på sin häst! O se är de ju super kul att va med hästarna o komma ut på en ridtur;)

VeNyRa
0

Jag har inga mål med min ridning på monsun, jag har ingen framtid på honom eftersom att han börjar bli gammal och är en travare.

målen för min ridning är att förbättra min ridning på olika hästar.

Jenca
0

#2- de är jobbigt när dom börjar bli gammla :/ Jag börjar bli förstor för min häst, så alla måla ja har med henne kommer nog inte gå i uppfyllelse:/

VeNyRa
0

#3 Jo de är inte kul, men på nått sätt känns de ändå som att jag är klar med honom, lite konstigt att säga så kanske.

kämpa vidare bara sen så kanske de inte gör nått om man bara kommer halvägs då har man ändå gjort allt man kunnat typ =)

[chriistina]
0

Jag har väl inget mål just nu. Att bli bättre på att rida, ta hand om hästen och andra grunder är väl självklart ett litet mål, men har inga större.
Det som får mig att åka ut där vad det än är för väder är att jag tycker det är så himmla skönt att vara där. Lugnet och friheten.

Tränar inte för tränare eller så just nu, men hade tänkt ta tag i det till våren och då kanske jag får något mål att jobba mot. Hästen är 20år och väldigt duktig, så tanken är att hon ska lära mig :)

Royalz
0

Mitt mål är att komma igång mer nu efter vintervilan :) ska komma igång med träningar och tävlingar framöver :)