God Morgon 31 Januari 2009
God Morgon.
Har varit ute o Morgon gosat med tre kalla små hästar, -5 grader fast det känns som -20.
Idag ska jag leka lite löst med Lillan, Hon lär vara proppfull i bus om vi säger så
Så rida henne får jag göra imorgon. Gamla Bettan (ketty) ska få vara barnponny idag, det brukar hon gilla eftersom det oftast innebär godsaker,
Simma Lungt!
God morgon :)
Vakna för en stund sen och har nu fått i mig lite vatten. Ska strax hoppa i kläderna innan jag åker till stallet.
Fruset idag (-0,7, något kallare där ute) så lär väl bli en lugn skrittrunda.

God morgon!
Ska ut till hästarna alldelses strax. Barnen är parkerade framför TV, då kan man vara ute utan att de märker det
.
Här har vi ingen sol men det känns som om det kommer bli en skön dag med hög luft. Jag är posetivt till allt väder som inte är blött!
God morgon!
Är hundvakt i helgen, så ska dra med honom överallt. Han och jag ska iväg till stallet senare, sambon får följa med och passa så hunden inte rullar i hästbajs..
Ikväll ska jag iväg på 30-årsfest hos Storis ägare. Blir nog roligt, ska släpa med en kompis också. :)
God morgon!
Hästarna har fåt tmat o jag o ungarna också. Hamnade här nu samtidigt som jag försöker få tag på dem jag brukar låna släpen av…den var inte på plats o jag som sagt jag skulle hämta hö i dag..
fasen också!
Sen blir det ridskola för lilltjejen… o sen hem o bara ha en luuuugn lördagkväll med familjen.
Ha en bra dag alla!
God dag!
Vaknade med äckel-ont i halsen och snorig som tusan, så det blir te och mer te idag. :P Plugga ett tag också, det måste jag verkligen!

Morrn!
Ränner i tvättstugan och storstädar/röjer i hemmet.
Har bokat bio och restaurang tills ikväll då jag och sambon ska ut och roa oss :)
*** Kärleken övervinner allt ***
#6 - Ooh, bio! Vilken bio? :D

#7 Revolutionary Road 
(störigt att jag inte kan ta bort den feta texten….)
*** Kärleken övervinner allt ***
Goddag! :)
Idag är det alldeles lagom kallt (varmt om man så vill, 0 gradigt ;)) för en ridtur, så snart bär det iväg till stallet =) Efter det blir det bara en massa slappande ;)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Go´kväll!
så har vi varit på ridskola, jag o lilltjejen.
Hon var inte på ngt bra humör, ville INTE trava..ridläraren sprang m henne o det gick JÄTTE bra(fruktat het häst, utan bett).
Blir sur på mig för ngt(bad henne nog o sluta tramsa om hon skulle fortsätta rida..) och börjar sparka på hästen i ilska!!!!! Vad gör hästen? Jo såklart börjar hon springa o det var precius så jag hann stoppa henne…gissa om ngn blev arg o även ridläraren fick säga ifrån…grrrrr attans unge….i fortsättningen försöker vi ha med Kefir…bara hitta transport vi kan låna varje lördag..
När vi kom hem(köpte pizza på vägen, slurp!) så tog jag ut Ludde på en ridtur..skööönt o bara få vara han o jag en stund…det kom tom ngr ynka snöflingor!!! Tjoho…men slutade nästan direkt!

God kväll
Äntligen har Reddie blivit skodd så nu ska han sättas igång. Han har i princip stått sedan mitten av November så det är mkt energi som samlats i hans stora kropp. Har härliga skritturer framför mig i ngn vecka
Ikväll är det körslaget som gäller…"heja Erik"

Go kväll!
Är precis hemkommen från att ha ägnat dagen åt att shoppa hundmat..annars har hunden fått sej en sväng i dag med lite bollek inblandat =)
har firat mamma hela dagen och haft långa diskussioner med morfar, samt hälsat på pappa en sväng.
vi skulle gått på inflyttningsfest men ingen av oss känner sig peppad, så vi hoppar nog det.