foderhäst sökes
söker en foderhäst frånoch med januari, hästen får max vara 163 då jag själv inte är så lång :P spelar ingen roll vad det är för ras men kravet är att den ska gå i alla gångarter hade tänkt mej träna ev tävla lite då jag haft uppehåll med tävlingar på några år,men vill ta upp det intresset igen, har god hand om hästen och sätter den främst i fokus, vore kul om hästen är inkörd med då både jag och min mor kör mkt hästar. jag är 21 år bor i kalmar län och skulle föredra att den fanns i närliggande område då jag inte har körkort, erbjuder box och hästkompisar, vill gärna låna på obestämd tid om allt klaffar.
jag har fått beröm av mina ridlärare att vara väldigt mjuk i handen, anser inte att jag är något proffs av något slag utan en hobbyridare som rider för att det är rofyllt och roligt.
jag är en tjej med hjärtat på rätta stället, är inte tränings och tävlingsgalen utan vill nån gång då och då ta mig till nån liten klubbtävling.rider mkt i skogen och är med på olika långritter, om det är ett sto skulle jag gärna ta föl om det gick :) (ej hingst pga av flera ston på stället)
jag tycker du ska kicka lite på blocket.se sen hastnet.se där kan du även lägga in en egen anonns att du letar efter en foderhäst vilka krav o vad du erbjuder hästen.

#1.Gud va finn hon är.Mina päron sa att jag kanske ska få köpa min skötar häst senare.
Har du hittat någon häst än?
gör som dom ovanstående har sagt lägg ut annons på olika ställen:)
Önskar dig Lycka Till:)!, hoppas du hittar någon häst som du kan ha det roligt tillsammans med..!
har ju inte hittat nån häst än :( alla vill släja sina eller har dom jättehöga krav att man ska tävlat skithögt, la ut annons på alla hästsidor jag känner till.
vill helst ha en liten häst som kan gå i alla gångarter , är det en travre får den max vara 155 och ska kunna gå i alla gångarter lätt.
har inte så stora krav tycker jag men tyvärr :(
har ju tyvärr inte råd att köpa häst hade annars gjort de men eftersom mina pengar går till skötsel mm till hästarna ist så har man inget övers.
och avbetalning vill ofta folk ha mkt för. därav söker jag foderhäst ev maxad D-ponny

Jag kanske vet en! Vet dock inte hur stor han är, ska kolla upp det ! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
ja gör gärna de :)
*putt*
*ingen som vet nån? som inte lagt ut sin på annons, kollar alla annonser 3 ggr dag.

Oj, förlåt! Glömde helt bort!
Jag hade annars vetat ett varmblod, men han såg jag dessvärre var över ditt ang. mått
åker och provrider på sön ett arabisk fullblod whish me good luck

good luck ;)
*** Kärleken övervinner allt ***

Va spännande! Lycka till! :D
Håller tummarna! :)

lycka till (: