Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 2131 ggr
bubbelbubbel
0

godmorgon 30/1

morrn morrn!

jag är värsta flitig idag och vaknade med tuppen 05.40.
-om tuppen ens var vaken vid den tiden.

just nu sitter jag och dividerar med mig själv om jag ska ta mig i kragen och åka och köpa frallor…
innan jag måste till tvättstuga igen..

idag ska jag tvätta bilen och köpa krukor till våra små odlingar :)

ha en fin fin dag! :)

och trevlig helg!

Lindbygarden
0

God morgon!

Här släppte vi ut hästarna i ottan då grannbonden ska köra bort vårt  gödsel idag.. man måste köra igenom en av våra vinterhagar för att komma åt så pojkarna går med fröken G idag!

Det gick bra och Fogerty fick inte snutta något, hoppas att det håller i sig för då kan de ju gå tillsammans igen..

I övrigt händer det inte så mkt.. Har förkylda barn, ska slipa lite på en artikel, plugga och läsa lite mer om norsk skogkatt..

Skön dag och heeeelt stilla uteGlad

Bubbel, jag har nya kaninbebisar hemmaFlört En vit och svart brokad bla!

bubbelbubbel
0

oohhh!!! bilder, bilder!!! Skrattande

Lindbygarden
0
Smex
0

ja ni var inte dom ända som vaknade tidigt idag, vaknade också runt 5 i morse av en bebis spark i min ljumske.

ja vad skall jag gör idag då?

Jo just det, idag skall jag köpa mina första bebis kläder och ett par byxor som passar till min mage. Ska iväg på 60 års fest i helgen så då behöver man ett par kloka byxor.

Kanske skall göra lite läxor också, men har hela helgen på mig. Skall skriva om olika delar av hästens muskler, svårare än man tror.

linasvovvar
0

godmorgon lyckades äntlingen få tag i vetrinären idag inte illa =0)

Ska jaga min advokat idag också har försökt nå dom hela veckan. Ikväll blir jag ensam hemma utan varken man el barn, ifs ett gäng hundar som håller mig sällskap, men dte ska bli så skönt. Att ha egenkontroll över makten =0)

bubbelbubbel
0

#4, puuh!!! jag var på bebisklädersjakt igår, skulle köpa present till en jobbarkompis, vilken djungel!!! jag tror jag stod i en halvtimme innan jag tog första bästa fina lilla plagg, annars hade jag nog aldrig kommit därifrån :p

Smex
0

#6 nej säg inte så… =S brukar inte vara den som tycker om att shoppa. Brukar oftas ta det jag tycker ser bra ut direkt.

Men vi får se om jag ens hittar något. Jag och sambon har eventuellt tänkt oss att sticka till Ullred (nu när man bor så nära =P ) så då kan man kanske hitta något där.

KallblodsLotten
0

Good  morning!

Det är minus 6 grader här nu.

Jag är på väg till stallet nu med en kompis. Vi ska rida å möta 2 till varav den ena är Lottens avkomma.

Sen ska jag ut å shoppa lite, bl.a lämna tillbaka tränset som var alldeless för litet.

Ikväll blir det Vårshowen med T.

tezzie
0

#7 Åhhh jag vill oxå till ullared och shoppa babysaker men vi har närmare 80-90 mil så det är uteslutet!

Idag ska jag var atråkig och städa o tvätta, sen ikväll ska jag och KallblodsLotten på musikalshow i stan :)

*** Kärleken övervinner allt ***

bell
0

God morgon

Har idag uppvaktat min lilla kille som fyller 8 år idag! Ett Star Wars distroyer (stavning) fick han och blev jublande gladSkrattande. Så idag blir det till att köpa tårt artiklar inför kvällens lilla familje kalas.

Hästarna går i hagen o slöar, Måste skaffa inridnings hjälp till Lillan så att hon/vi kommer igång…

På tal om bebis kläder så håller jag på & syr en sovpåse till kompisens mage :) I kammo Oskyldig Ska försöka få den klar i helgen :)

bubbelbubbel
0

#7, fast, jag tror det är lättare att handla till sitt eget barn, än till någon annans :)

fridak
0

jag ska plugga. blir nog ett avbrott för ridning sen. till stallet ska jag i vilket fall för boxen mockar inte sig själv.

Repoort
0

Sitter på jobbet, har lunchrast. Massor av sjuka barn idag så det är lite lugnare än vanligt. Kanske en liten ridtur ikväll. Reddie har bara tre skor och hovis kommer på lördag morgon, så det berorpå om det är halt eller inte men han har massor av överskottsenergi som skulle behöva komma ut

Maja
0

God dag, jag väcktes av telefonen när (eventuella) jobbet ringde och frågade om jag kunde komma in på en ny intervju. Japp, klart jag kunde! :) Jag hade plockats ut som en av dem bästa och nu håller jag tummarna för att jag får det!

Snart är det House, sedan plugg!

tezzie
0

Jag har tvättat kläder och städat hemma idag, nu ska jag sno ihop en middag till sambon innan jag drar till stan :)

*** Kärleken övervinner allt ***

Marija
0

Fick sluta tidigare från skolan idag så jag har bara suttit hemma och slappat den senaste timmen =) Ikväll blir det lektion på ridskolan.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Chestnut
0

Idag har jag varit i skolan, förberedelser för nationella proven Förvånad

Läskigt att tiden går så snabbt, är ju snart vår, sen kommer sommaren och vips ska man börja gymnasiet =(

Har äntligen lärt mig att behärska kryckorna någonlunda, lagom till att jag ska slippa dem :P Dvs om läkarna inte kommer på ngt nytt eller om jag blir sämre…

Med vänliga hälsningar
Chess

AusaBausa
0

Go´kväll!

sitter o softar i soffan efter att strukit klart all ren tvätt, färgat håret mörkare, lagat mat o ätit. SÅ nu blir det soffläge fram till sängen..nja nästan bara, för hästarna vill nog ha mat..

fullt hus med ungar här men dem ska väl snart skickas hem, 5 tjejer o 2 killar..hihi o grabbarna är mina;-)

I morgon ska det bli soooovmorgon, har längtat sen förra helgen;-P sen ska vi hämta hö o sen vidare till ridskolan med Tindra.