Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1112 ggr
[Hamster95]
0

Bra Ridskola?

Hej! Jag söker en bra ridskola nära sthlm som har hyfsade priser, trevlig personal, bra tävlingsmöjligheter och trevliga hästar. Bra kommunikationer är ett måste.

Har tidigare ridit på Enskede och jag sätter aldrig min fot där igen utom vid absoluta nödfall.

De hade sur personal (utom två), hästarna stod i små lerhagar, dyra priser, inte så goda tävlingsmöjligheter.

youtube1
0

oo har du ridigt där min kompis rider där sa att de inte va så bra häller vill byta.

Jag har ridigt på ågesta ridskola hela mitt liv o de är skit bra,priser o trevlig miljö(personal o skötare /ryttare).

O föra terminen provade jag rida på farstaridskola de var inget bra där hästarna stor skitiga o de flästa har ingen skötare fast de är snälla hästar där.

Jag föredrar ågestaridskola de är ganska rutet stall men de är bra utbildning jag lärde mig inget på farsta alls.

(med rutet menar jag att de är så gamalt att de snart ska bygga om men de är helt underbart.

www.agestaridskola.se

ush www.farstaridsklola.se

[Hamster95]
0

Men Tyresö då?

youtube1
0

Vadå förstod inte riktigt vad du menar men jag har alldrig varit på tyresöridskola eller om de var de du menade ;)