Kombitäcke
Nån som vet vart man kan köpa kombitäcken? dom där benvita med ränder på
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
finns dom inte på hööks? har för mig att jag har sett sånt där.. inte helt säker.

överallt känns det som. det är väl hansbo som gör dem?

#1 nepp inte hööks
#3 tradera vill jag inte köpa från, och överallt vet jag inte? jag har nog aldrig sett sånna i nån butik eller på nån hemsida
oki börjes ?, kollat i dina ridsportsaffärer nära dig? gekås?
http://www.hastshopen.se/products/HS7513.aspx
http://www.hippson.se/shop/product_info.php/cPath/1_80_86/products_id/2719
Om det nu är rätt täcken? :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#5 inte böjes, inga ridsportbutiker härikring. Gekås ligger lååångt bort och dessutom fanns det inget där när vi var där.
Det är inte "ett combitäcke" jag söker, utan " Combitäcket"

#6 där e de ju! tack! =)

#4 hööks har haft tidigare vet jag. eko har. synd du inte kna tänka dig tradera.
combitäcket är ett vanligt täcke tycker jag, därför jag skrev "överallt"
#8 Hihi vad jag är duktig ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#9 ja jag har också ansett det vara ett vanligt täcke eftersom väldigt många har ett, men jag har nästan aldrig sett det finnas att köpa nån stans =)
#10 duuuktig alex, bra så ^^
#11 Jaa, jättesvårt var det också, gick in på nån sida som hette google och sökte på 'hansbo kombitäcke' ;) Hihi
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ja kan ju haka på denna tråden då! Vart hittar man dessa kombitäcken i strl 95 cm? Har letat men kan inte hitta =/

Haha, Frida varför ska du absolut ha ett sånt nu då?:P Har du berättat för mor o far att du vill ha ett än? ;)

#15 Hahaha! Kan bara hålla med dig Ellen;)

Sånt vill jag också ha! Hansbo Combitäcke i de tyskafärgerna, men stl. 155 verkar vara svårt att hitta begagnat.
Eftersom Hansbo inte finns längre, det är Willab som köpt upp namnet Hansbo, så kommer det inte att gå att få tag på nya orginalHansbo grejer längre utan det är begagnat som gäller. Det som tillverkades i Sverige är avvecklat. Men man vet aldrig det kanske kommer kopior framöver.

Vad är det som gör täcket så bra?
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#19 What:O MÅSTE hitta ett fort:p
#20 Snyggt och ett bra svettäcke e va de e=D

#19 fast det ser ju ut som om det finns nya, dock inte i flaggfärgerna.

#21 Haha okej ;) Lycka till med köpen alla då :)

#17 Har oxå uppfattat att dom är rätt små i storlekarna! Så kanske skulle man satsa på ett 105 då=/ E kanske lite lättare å hitta med=)

#15 jag köper väl vad jag vill? ;)
#22 Jo några nya finns det kanske att få tag i, såna som butiker inte hunnit sälja. Sömmerskorna skulle sy upp av dom tyger som fanns kvar sen var det slut. Det var även i andra färger.
Det finns tex inga äkta schabrak el vojlockar att få tag på längre. På dom äkta (sydda i Sverige) står namnet i vit/svart där sadelgjorden träs igenom, på kopiorna (sydda i utlandet) står namnet i ryggkanten.

#25 Jasså? Vem är det som alltid säger "Jag har hittat en jättefin blablabla som jag ska köpa! fast det vet inte mamma o pappa om än" ;P

#27 men de e ju dyrare saker ;)
jag kom på att jag kan ju glo efter det här täcket i skandinavium om 3 veckor =D

#28 Ooh ;) Vilken dag/dagar ska du dit? ;D

#29 på lördagen ska jag och Haag göra skandinavium osäkert ;)

#28 Haha, nja..;)
Åhhhh!! jag vill också! men har såklart inte ¨råd..:( Men där hittar du säkert!:D Ne nu blev ja lessen..jag vill också gå bland alla tusentals hästgrejer…
Bara så du vet Frida så vill jag inte höra ett ljud sen om hur kul det va o hur mycket du köpt! xD

Näää å de vill inte ja heller höra Frida!! För ja e inte ett dugg avis

Såg ett på hastnet.se i storlek 140 om någon skulle vara intresserad :)