Frisera hästen

Snyggt :) Jag hade ofta nät i manen när jag tävlade shettis… Man gör massa små toffsar, sen grenar upp varje toffs och sätter ihop med sin granne. Svårt att förklara kanske, men det är snyggt :)

Det beror ju visserligen på hur lång man han har… Får vara några decimeter om det ska bli riktigt snyggt ;)
vanliga tävlingsknoppar! det är allt jag gör =) men bar apå dressyrtävlingar, och det är ju inte så ofta för min del! =)
Linnéa - Kaaan inte du göra en sån på Lykka till söndag?
.. Jag orkar inte själv :P
jag gjorde först vanliga flätor med halva längden man löst och knöt ihop två och två ihop vid snodden gjorde en fläta till av manen nedanför snodden.
hmm, svårt att förklara det där 

Eve - jag kan prova! Men problemet är att den åker ut när man rider. Men kan man kanske använda hårspray eller nåt?

Eller hårnålar kanske?
Haha, om vi använder hårspray så kommer den vara ute fortare än någonsin, hon hatar spraygrejer.. men jag kan fixa hårgele eller vax….

Man kanske skulle kunna ha en tråd som man virar runt flätan? Det borde gå, om den är mörk så syns den inte heller!
Det skulle gå :).. Köper hårgelé som nödproviant :P

Okie, har du hårnålar? Jag tror jag bara har guldfärgade, ska se om jag hittar något sorta band eller tråd som man kan använda också.
jag har en del svarta, både stora och små..

fin fläta (:

Jättte fint ju :D Så gjorde jag på Molly förut när hon hade lång man men nu har hon typ "knopp"läng på mannen ; ) , jag brukar oftas
inte gör nått speciellt med mannen nu , men ibland om jag har lååånng tid på mej så brukarj ajag knoppa den men jag tycker dte är krånligto ch dte blir inge bra när JAG gör det ; ) lite träning bara ; 9
fast hennes lugg brukar jag göra en "knopp" av ; ) , och Skrållans man har jag inte gjort någgon ting sånt men jag brukar ibland fläta hennes lugg genom att den är så lång ;)

#17 fisknät sååå himla fint.