Robin Z är död

Nej men fy, nu fick ja en ordentlig klump i magen 
Nej men åh vad trist, han har ju funnits i evigheter…
Vad trist :(
men oj!! jag håller med dig åsa, han har ju funnits i tid och evigheter..
Kan bara hålla med er övriga. Fina, fina Robin Z.
En helt otrolig häst.
å fick också klump i magen.. fy.. :(

lite tråkigt, men kanske inte så konstigt med tanke på åldern? undrar hur länge han har betäckt.
#8 saxat från flyinge:
Född 1983 I avel sedan 1986
vackra häst, vila i frid! skönt att han fick sluta sina dagar på ett bra sätt iallafall. och han hade ju verkligen ett bra liv.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Nejj! :( Vad jobbigt. Han som verkligen har funnits över allt! Snyft :(
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Fast han fick ju leva bra länge för att vara en hopphäst och avelshingst. Det tär ju rätt så bra på hästarna. :(

Usch, Världen sörjer! 
vila i frid
vila i frid

#9 men jag undrar om han betäckt in i det sista eller vilka som är sista fölisarna

R.I.P

#15 han va med i årets hingstkatalog iaf, så han har nog betäckt iår med, så det komemr väl en kull nästa år med…och säkert några år framöver med, för de som vill lägga en extra slant för att få en robin-avkomma
Noooo! :O Fy vad tråkigt…

# 15 Han betäckte 28 ston i år så de sista fölen kommer nästa år. Antagligen finns det kvar fryst sperma efter honom.

#17,19 tack så mycket!

#17,19 tack så mycket!
Hans frysta sperma kostar nog multum…
Han dog ju värdigt, med massor av duktiga små barn :)
Han var ju rätt gammal också, och en dag ska vi alla dö och nu var det Robins tur, man lever inte för evigt ..

Vad tråkigt… Men han fick nog ett bra liv ändå. :)
Vila i frid
Med vänliga hälsningar
Chess

Jag var där 2/11 och då såg han inte specielt fräsch ut. Hovarna var ihop "spikade" eftersom att de höll på att ruttna bort, och han såg riktigt trött och seg ut.
Men han är nog trots allt den häftigaste häst jag sett, med tanke på hans maffiga hals.

#28, han har haft det väldigt länge tror jag, Han hade det i juli då jag var där. Varför han ahde det vet jag inte riktigt men han var pigg! :)
åh han som var så fin :/
Vila i frid

R.I.P ROBIN Z