Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridning
Läst 1568 ggr
Lina
0

När?

När hade ni tänkt er lägga av med ponny? och när gjorde ni det?

Jag slutade rida ponny för ca 3månader sen då min blev halt:´(

Peppe
0

jag tänker aldrig sluta Glad

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

susanne-s
0

slutar aldrig !!!!!!!!!!Kyss

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

AusaBausa
0

Inte jag heller. Finns inget bättre än ponnies!!! Skulle kunna ha mängder om det bara funnits plats där vi bor.

Gyllan
0

ja måste tyvärr sluta snart :( men de är hemskt,. PONNYS RULES ! <3

Mandysan
0

När jag fyller 18 kommer jag sluta TÄVLA ponny, men det är 5 år kvar;)

[slo]
0

Jag ska börja med ponny igen så fort jag flyttar till mitt lilla torp i skogen :D Frågan är bara när det blir ;)

Sehvrin
0

Kommer aldrig sluta meed ponnyer =) Shettisar växer man aldrig ur =)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

änglaflickan
0

ne, kommer inte kunna sluta rida ponny:P har som tur är växt klart på längden, så blir inte för lång iaf^^ får inte tävla ponny längre, men det spelar inte så stor roll.

LinneaG
0

Jag har precis börjat med ponny, hade häst innan :P

1111
0

Jag har kvar min sista ponny, tävlade honom som storhäst vid sidan av när jag blev för gamal och har sedan dess haft kvar honom och utbildat honom för skojs skull, rider egenom honom någon gång i veckan fortfarande, annars så lär han sin lilla ryttarinna att rida :)

Jag rider ju fö en hel del ponny, har tur som är hyffsat kort och lätt så att jag kan rida ponny när det behövs.

/V

jen
0

min sista ponny var fjordingen som jag sålde i höstas, men jag rider till dotterns ponny ibland som är 147,5 i mkh.

lisette
0

har aldrig slutat rida ponny, love it. har aldrig gillat häst.

Eve
0

Jag är för tung och lång för ponny.. Jag har alltid varit lång och var tvungen att sluta för väldigt många år sedan, sisådär 7 kanske..

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

bubbelbubbel
0

jag har ridit ponny en gång sen jag var 12, haha, men egentligen, ska jag rida tinkern, så går ju hon på ponnymåttet…men då ! :)

sunglasses
0

Jag växte ur ponny för längesen, men man har ju kompisar med stora ponnys som man får rida ibland… Men jag har inte haft egen ponny på ca 8år, när min ponny fick avlivasGråter hoppade jag direkt upp till ett halvblod som var min mammas!

MiaMaria
0

Tror jag slutade rida ponny när jag va 13, kontunieligt alltså, blev för lång redan då. Men händer fortfarande att jag rider ponnysar i utbildningssyfte, men då endast d-ponnier (är inte för tung). Har bla hjälpt Lillefot med hennes lilla monster-sto ;-) Rolig liten kuse men ack så man fick jobba, men nu är hon hos fodervärd och det verkar fungera super =)

mondayforever
0

Jag slutade för ett år den då jag köpte min Monday <3

SarahPeace
0

Red ponny lr då och då på ridskolan , red på ridskola i ca 3 ½ år. Sen började jag rida på Halvvilda/nyss inridna varmblod;) , Sen fick jag min första ponny Ester, hon va Shettis , satt på henne två gånger, annars körde jag och gick promenade men jag had ehenen inte så länge frisk pga däktighetesfång … :/ Slutade med avlivning:´(  , , Sen skulle vi bygga stall hemma och medans kollade man på annonser och så red jag och hjälpte till med travare…
Sedan köpte jag Varmblodet Molly(ridtravare) <3 , sedan var det min lilla prinsessa Skrållan(brittsh spotted pony) <3

trex
0

Rider ponny? varje dag Han är 146 fjording.Har en shettis också som jag kör ibland, jag skall inte sluta med ponny förrän jag själv är slut !!!

jumpingqueen
0

Jag vill rida ponnies till och med nästa år. Men mamma tycker vi ska sätta ut på annons om 3 veckor…

Mandysan
0

#20 Varför det??

jumpingqueen
0

#21 För nästa år är jag 16, visserligen sista året att tävla internationellt på ponny och för att jag ska ha 3 år på mej att kunna tävla storhäst så jag om ett-ett å ett halvt år kan tävla internationellt på den. OM tre veckor har årets SM varit…