GRANNFEJDEN TISDAG !
glömm inte att kolla nu då när mina hästar blir filmstjärnor haha: D
Tisdag 22/10 . tv 3 kl 20.00 (tror ja iaf xD ) haha : D
Gaaah.. Jag vill se!! Har dock inte TV3.. :$
Ska seeeee :D Får sätta mobilen som larm så jag inte glömmer!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Nån som vill leka lite och fixa in på youtube? (A)

Du får besöka någon kompis med kanalen då Juve :P
Ingen av mina kompisar gillar kusar.. Haha.. :P "Nämen jag ska bara låna din TV.." XD
Har inte heller trean…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Avsnitten visas på tv3.se's webbtv sedan :)

Jag brukar komma över å våldgästa kompisar för sånt :P
Woho, tack!! :D

Visas hela avsnitten på webben gratis?

aldrig youtube, aldrig, de får ni inte för mej , då blir ni död (6) haha
men de finns på hemsidan www.tv3.se
Hela avsnittet kmr där efter : D
0# Menar du idag? xD Det är den 23:e idag. ;)

oj jo ja menna idag den 23 : D sry : P

#0 är det dig det handlar om? Är du en av grannarna? :P
Jätte söta hästar på reklamen för programet =)

jag ska se ! :D

Kuul =D

jag kolalr nog på webben senare, det är ju säsongspremiär för ugly betty
Måste komma ihåg o kolla…..

#18, jag sitter o väljer mellan dem, har t'nkt på det i en vecka nu x)
svårt det hära ^^
tycker grannfejden är ett himmla skoj program :D <3

Brukar inte se Grannfejden men jag ska kanske göra ett undantag ikväll…
jag får se om jag hinner kolla.

#0 är det bara din hästar som är med elelr är du också med ? xD
Sååå söööt den lilla e :D<3 (det e reklam nu, men va tvungen o skriva de ^^) Era granner verkar ju smått konstiga :P

Ja jag sitter på mobilen.. ;)
Såg dig allt sara när du kom ridandes. :)
Jag tittar på Grannfejden nu och du kan hälsa din granne att jag skulle gärna bo granne med er! Eran granne är inte frisk! Han är omogen, om han nu stör sig på hästarna så kan han sälja och flytta någon annanstans. Ni har ju jätte fint med dammen och stallet, undrar om han är avensjuk? Stackars deras små flickor om dom blir häst tjejer. Hans fru verkar var en fegis, hon håller ju bara med vad han säger, hon kanske är rädd för honom?!
Jag lider med er så länge ni har den där tokiga grannen, jag tänker på er.

jag tittar…..är det bara dina hästar det handlar om??? Den där mannen som bor granne med er verkar väldigt tjurig och konstig…hur ska han bli som pensionär……..gahhhhh

Kollar också på det nu! Så omogen granne! Skulle gjärna bott granne med er!
Kollar nu ;)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

haha, fy f*n vilken tramsig granne… det är ju bara en helt onödig konflikt.. "dem luktar, det ligger bajs" gillar dem inte hästarns, så FLYTTA, dem flyttade dit sist..
Vilken elak granne! Stackars er!!!

söta Molly och lilla skrållan.
Men fy f*n vilken granne. En riktig tjurskalle och egoist ända ut i fingertopparna…
Men Sara, inte svära i Tv, ajabaja 
Kollar också nu.
Haha heeeerregud vilken granne! Helt sjukt. Han kan ju ta sitt pick o pack o flytta tycker jag ;)
Kul att se dig och dina fina hästar iaf :D
Vart var hjälmen? 
Vilken omogen man! Helt sanslöst! säger samma som ngn annan skrev, frun verkar lite kuvad…(kanske bara är nervös i teve men men..).
han borde ju ta sitt pick o pack o dra till city..lugnare för honom där där han kan andas frisk härlig luft fylld m avgaser istället;-D
Jätte fint stall o mark!

Vilket roligt program. Haha
Sicken jäkla omogen granne. Hihi!

Hur har det gått nu då Sarah?
vände ju bra på slutet o ville ställa upp o hjälpa men hur blev det i verkligheten utan kamerorna i gång?
Nästa vecka verkar intressant de med! de har jag ju hört om på andra håll, deras grannbråk om en väg :P hahaha :D
ja jösses…vilka gubbar! visade rumpan o grät och hade sig…

Hur är det med grannen nu Sarah ?
han va nog den mest omgna jag sett ^^ har exakt lika långt till hästarnas hage som han hade, o jag känner aldrig ngn lukt elr störs utav dem .. OMG! Jaja, hoppas det blivit bättre iaf ? :)
Det började ju inte så bra i pogrammet, det märktes att han inte kunde ngt om hästar xD han sa ju i ngt med stil att betet va snabbt upp betat och ändå gick de där i 12 timmar, eeh ? okej, jaja.. ^^
Jag tycker verkligen synd om er som har en sån granne, ni har ju jättefint. Molly och Skrållan är så söta! Det jag undrar över är om han skulle göra sig av med sina hundar om det var så att ni klagade på att det luktade hund i samhället? Näe, jag skulle inte tro det. Å att dom inte kan vara ute för att det luktar häst var det dummaste jag har hört. Sandlådefasoner! Hoppas att det har blivit bättre för er.

ja hinner inte svara på allt ju xD, men
jo han e Dum i huvvet . ja vet inte vad jag ska säga om han för ja är så arg nu >_<
haha jag har inte svärit : O , lr , när ja sa ja att hom var jävligt het ? lr nå xD haha men gud va pinsamt ,var så länge sen känns det som, xD tänk att så fult går inte molly nu haha xD skit samma me de xD
Jaaa men hjälmen , dom sa att bara "hopp upp", så satt dom på filmen ; S, sjukt m en mne
aja, som sagt inte fan är det bättre nu ;_;
Sen står de i tidningen typ att Ulf ska fixa deta på ett eget sätt och det vägrar han säga till tidningen, vi är liv rädd att han ska gö illa hästarna, för han är GALEN! >_<

usch vad hemskt o behöva gå o va orolig hela tiden för att han skulle göra ngt :(
Tkr han kan flytta ut mitt i ingenstans o hoppas på att det inte luktar ngt där ;)
Trist!

Har det blivit någon ny hage eller? O hjälpte han till?
Vad hände med hagen? Har de gnällt mer?
usch måtte det inte bli så här hos mig…men jag har ju frågat alla grannarna innan jag startar ngt…

Ni må tycka vad ni vill om honom, men med hänsyn till skrivreglerna så ber jag er att inte kommentera honom något mer?

Okej, då skriver jag inge mer, Finns på mejl och msn

#50 menade bara att inget mer ont om din granne skulle skrivas. givetvis får du berätta hur det går, för vi är ju alla nyfikna!

nejj ja förstår : ) ,
ja vet inte va ja precis ska säga , de är inge bättre ,
snarrare sämmre , och grannen höll inte på va han lova att höra av sig, bara få gånger, sen står de i tidningen att han typ ha egna planer o säger inte vad , vi är livrädd att han ska gö illa hästarna lr nå , man vet inte va han kan gö för nått.
men nu ska ja sova , skriver mer imorrn ( = natiinattii

Jasså, ringer han inte som han skulle. Hjälpte han till med en ny hage då som han lovade? Tyckte att det såg ut som han skulle hjälpa till i programmet. Nu på vintern använder ni kanske inte sommarhagen så då borde han väl vara glad iaf?!
nämen jösses, undra vad han kan smida för planer ! fy så otäckt.
jag tyckte det var så roligt när dom sa att deras två döttrar ALDRIG skulle bli intresserade av hästar, hm. jag som själv är uppvuxen jämte ett stall kan ju bevisa motsatsen….hoho

#54, hahah det tyckte jag med, stackars barn oms inte har ngn talan, okej de är små nu, men senare då ? ^^
brukar vara så att de föräldrar som absolut inte vill att barnen ska bli intresserade av en viss grej har en förkärlek senare till det eller hur! Jag älskar hästar o har alltid gjortmor är sketarädd för dem o gillar inte det.Bara jobb o massa slöseri m pengar…Tindra har allt här hemma men bryr sig inte mkt…MEN tänker inte tjata mig till att hon ska rida o dyl utan vill hon så vill hon…kanske det växer fram av sig själv då! hihi!(håller tummarna krampaktigt…)
Hade varit extra kul om deras barn på teve blivit JÄTTE intresserade senare, så att de hade måst hyra in sin häst där senare hos grannarna HAHAHAHA!!!!

ingen ny hage och där enda stället vi kunnde ha är PISS Litet, asså mindre en halva denna "hage" , och asså de är stubbar och de kmr ta typ minst år för att de ska växa upp och att dom intre ska äta bort alla gräs direkt liksom, , och han nää , fy fan, vi pratar inte me han , asså de kanske låter vekt, men ni förstår inte hur hemsk han är . men som sagt , får se vad han har för planer >_< , Så himmla hopplöst >_<
Jag missade det :(

Typ som är han sa: Hästarna bajsar och sånt och ibland får dett ligga kvar HELA dagen. Asså tycker han typ att man ska ha en övervakningskamera så att man ska spinga och mocka så fort dom har skitit? Och när dom frågade varför så sa han: Det luktar och så kommer det massa flugor. VÄX UPP!

#59, hahahhaha, juste tänkte skriva det men glömde det xD tänkte med på det x'D

Såg att dom hade kåken till salu nu. så då kanske ni kan få ha era hästar vart ni vill sen om ni får ny granne….
va ! så dom ska flytta nu iaf ?
#61 hihi lite komiskt!

sa dom inte att de absolut inte tänkte flytta?

har för mig det lisette ^^
Såg det :)
Bor också i Söderhamn fast i Ljusne :P
Har för mig att jag även vart där du bor. iaf hos nåmn granne för att kolla på minigrisar har jag för mig
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Hur går det med grannen nu?
#67 Har för mig att de flyttade :) Har iaf sett huset ute på annons. ÄR iaf rätt säker på att det var det huset.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Ja, visst sjutton flyttade grannen?
*** Kärleken övervinner allt ***
Japp, det blev flytt av granne! ;)
Så skönt :)