Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: tävlingar
Läst 663 ggr
Eve
0

Vi vill ha hejarklack!

Haha, höstens första lilla tävling för mig och Lykka den 22 oktober.. Skulle vara kul att få träffa er som bor i närheten av Bålsta.

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Sandra
0

Vart är tävlingen då?

Eve
0

På Håbo ridklubb :)

bubbelbubbel
0

jag kan hejja här, hejja hejja hejja !! :)

LinneaG
0

Jag kan komma! Kan säkert ta med Henrietta också! =)

Wanilj
0

åhh så kul! Hoppas att det går bra, vi ser fram emot bilder!

elin
0

Lycka till eve!

/Elin

Sandra
0

Vilken tid då?? Jag kan säkert också komma… tror jag. Det märks om inte annat =)

Eve
0

Tack så mkt :) Första start går kl 10, men jag ska vara med i de två sista klasserna, så de börar säkert runt 11, 12 kanske..

Maja
0

Hmm.. Det är ju inte så långt till Bålsta hemifrån mig.. Så vi får väl se om det kan vara möjligt.. Såklart att man vill se Lykka!! ;)

Eve
0

Juve - Vad roligt :).. Hoppas att få se dig då :) Får väl se om du känner igen lykka innan vi går in på banan då ;)

Maja
0

Tyvärr Eve.. Det ser inte ut som om jag kan komma.. :/ Ska på fest kvällen innan i Stockholm, och sova där, då det blir nog svårt att hinna tillbaka.. :( Men du får ta bilder!! ;) Hehe..

Eve
0

Oj vad jobbigt.. Mina klasser startar nog 11 eller något, men man är ju mör efter fest..

Maja
0

Haha.. Joo.. Tyvärr.. ;) Men jag får väl se om du tävlar något mer i år så kanske det är möjligt att jag kommer.. ;)

Eve
0

Ja, det är dressyr den 12 och final den 193 november, vet ej om jag kommer till finalen dock..

Eve
0

Ja, det är dressyr den 12 och final den 19 november, vet ej om jag kommer till finalen dock..

Eve
0

Ja, det är dressyr den 12 och final den 19 november, vet ej om jag kommer till finalen dock..