uppgraderingar i helgen
iFokus kommer att uppgraderas i helgen och få nytt utseende igen.
Detta kommer att ta i princip hela helgen och ni kommer förmodligen inte att komma åt iFokus under den tiden.
Information om detta finns på www.support.ifokus.se
vilken tur jag har fullt upp, annars hade man fått abstinens..

Kanon, detta hade jag missat :)
Vad ska man nu hitta på i helgen ;)
*** Kärleken övervinner allt ***

OH NOOOO!!!!!!!!!! Vad ska man då göra?? :O

När i helgen från vilket klockslag?

Inget klockslag har jag sett.
Kopierade detta från annan sajt:
Vi har bestämt oss för att göra uppgraderingen på lördag och söndag, om inget oförutsett dyker upp. Räkna med att det tar hela helgen och att ni inte kan komma åt iFokus då.
Informera gärna era medlemmar.
Efter uppgraderingen kommer det att finnas en artikel på Support iFokus med de viktigaste förändringarna. Håll tummarna för att allt går bra!
Niklas

Tur man kan spela Betapet och Back Gammon på datan 
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
jahaja, där ser man, då är man ledig då :P

#6 Betapet är ju jur kul som helst :)

hur tycker ni det ser ut???

#9# Lite lustigt med det där glas och kristall osv. Undrar eg vad det är för vits med det. Man kan ju se sina inlägg på sin sida.
#10 Det är för att visa hur aktiv en person är. Man får poäng för olika saker (inlägg, kommentarer osv) och så förlorar man poäng efter en stunds inaktivitet. Så då kan man efter ett tag se hur aktiv en viss person är, eftersom poängen inte ständigt stiger.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

man ska kunna klicka på stenen för att veta nivåerna. men det verkar inte fungera nu…
men här har vi graderna!Personligt aktivitetsindex
De olika stenarna för personligt aktivitetsindex är:
* Glas
* Kristall (100 poäng)
* Ametist (500 poäng)
* Akvamarin (2500 poäng)
* Opal (5000 poäng)
* Topas (10000 poäng)
* Smaragd (30000 poäng)
* Safir (50000 poäng)
* Rubin (100000 poäng)
* Diamant (250000 poäng)
På min skärm finns gott om plats till höger på sidan, men indexspalten är mycket mindre -smalare- men det kanske bara är på min skärm?

supernice ju!! Me like!!
#11 Hur aktiv man är själv vet man kanske, men det kunde vara roligt att se hur aktiva andra är, tycker jag.

det gör du ju med teddy. kollar du till högre om ditt namn ser du en sten, likadant på allesamman! =)

Ja, jag har sett allt det där men jag tyckte det var onödigt skrev jag.
Är det bara sajtvärdarna som har kristall nu verkar det som?
#17 Vi har ju haft tillgång till denna version i några veckor nu, det är därför. Det var tal om att våra poäng skulle nollställas, så det blir nog så lite senare.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#18# Fasiken vad fort du svarade. Jaha det är så. Men jag saknar popupfönstrena. Jag som inte har ett snabbt bredband så måste man byta sida för allt. Det var inte så bra för min del. Men annars ser det väl ok ut. Man lär sig att tycka om allt efter ett tag.

#18# Fasiken vad fort du svarade. Jaha det är så. Men jag saknar popupfönstrena. Jag som inte har ett snabbt bredband så måste man byta sida för allt. Det var inte så bra för min del. Men annars ser det väl ok ut. Man lär sig att tycka om allt efter ett tag.
Jag tycker det är kul med lite nya funktioner här :)
Värd på Choklad iFokus

#20 du har ju inlägg du skrivit i i högerframen. klickar du på visa fler inlägg så dyker det upp ännu fler, :D

#20 du har ju inlägg du skrivit i i högerframen. klickar du på visa fler inlägg så dyker det upp ännu fler, :D

#23# Du menar att man inte behöver uppdatera det syns där uppe i hörnet direkt?

va?
#11 Jag kan förstå tanken med detta, men finns det inte en risk för okynnesinlägg, för att få poäng? Jag har fått en känsla av på vissa andra forum, att det för en del har blivit ett självändamål att stiga i graderna. Fast den risken är nog större, när någon förmån knyts till graden.

#26 jo det finns det säkert för de yngre medlemmarna.

Håller dom fortfarande på och uppgraderar? hela iFokus funkar nämligen mindre bra för mig, kan väldigt sällan få upp sidan öht
annars gillar jag det nya, men hoppas på att det rullar på smidigare snart. kan t ex inte växla mellan olika sidor via länkarna på högersidan
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Ja, det verkar inte vara helt klart än då det är liiiite segt ibland här :)

Jag får logga in varje gång jag vill titta in ???
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
#30 Har du kollat så din dator tillåter cookies?
Gejsa - du vet att när det gäller bilderna så kan du välja att visa i popup-fönster om du vill. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst