Har ni sett världens minsta häst?!

Oj, en annan hann före mig!
nämen vilken liiten plutt 

Ja, gullig va?! Fast jag skulle nog inte vilja ha den. Den går ju under alla elrep ju. *ler'
#3 ja, det lär den nog göra…
Klok person, att inte avla på den… :)
#5 ja, det håller jag med om
Så söt :)
Tycker faktiskt inte den är så söt ser bara fel ut (finns dock vissa foton av den där den ser lite söt ut) Mycket klok person som inte avlar på henne, som Slo sa, tyvärr skulle det nog finnas pengar i det för den som skulle vilja…..
#8 hoppas den stannar kvar hos sin ägare som inte bara ser pengar…

är det en otroligt liten falabella?
haha, hörde om detta å radion igår, så ni hann före mig med, det var med på sanning eller bullshit på christer i p3 :)
hihi, vilken söt liten knodd :).. kan man ha inne i huset om man gäör den rumsren, det hade jag haft.. som en liten hund, aknske kan gå ut och hämta tidningen på mornarna.. praktiskt :P

gud så söt. sån hade jag velat ha här hemma i huset att skämma bort….

jag tycker oxå den ser fel ut på nåt sätt´… kroppen stämmer liksom inte.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Den ser inte propotionerlig (ursäkta stavningen) ut.
#15 det är för att den har dvärg-genen… Finns på shettland?, minishettland och falabella. Är inte särskilt trevligt…
/V
#16 vet inte om just den genen finns på shetland, men det finns nåt liknande, nämligen en gen för krummhet (om jag fattat rätt så får hästen opropotioneligt korta ben då)

#16 Jo, det vet jag att den har. Skulle vara kul att se den i verkligheten just för storleken. Alltså den är ju inte mkt högre än en linjal (nästan).

vad söt :P
Hon är ju mycket mindre än min hund till och med. :P Men tänkte precis samma som Slo när jag läste det, hon har hamnat hos vettiga människor. Skulle nog vara många i det läget som skulle vilja tjäna pengar och avla för att försöka få en ännu mindre häst eller nåt..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

min första tanke var "jahapp då är vi snart tillbaka till urhästen då då…" första "hästen" var ju itne mycket större än en katt och ahde 5 tår…. idag är ju bara hoven, sporren (den som sitter under kotan) och kastanjen som är kvar av de fel "fingrarna"
Söt men ändå obcen på något vis….