Usch, jag vill ju inte!.
Hur var det för er när ni skulle sälja er första häst? För mig känns det hemskt! Jag vill inte men jag måste. Jag kan inte tänka mig någon annan bestämma vilken färg på grimman osv. Det låter löjligt men det är så jag känner. Usch hatar sånt här. Jag har aldrig varit såhär nära innan. min älskade lilla häst. :´(

Varför måste du sälja hästen? Förstår att du inte vill =(

För mig spelar det ingen roll om det är första är 6:e hästen som säljs. Det är precis lika jobbigt.
Jag har sålt många hästar, men bara en har varit min egen. Tyvär hamnade han på ett jättedåligt ställe, usch vad hemskt!! Måste snart sälja mina andra ponnyer nu… Men jag har sålt 17 andra hästar, å alla dom har hamnat på bra ställen!

Neee stakkare !! :( hopas du hittar bra köpare iaf !!
Jag sålde aldrig min första häst för det slutade med avlivning:(

Jag kan tänka mig att det är jobbigt med alla hästar men jag har ju bara haft henne och fölet då men jag var så liten då. Jo, jag måste sälja henne för att jag ska ha en ny häst. Vi kan omöjligt ha två. Vi har varken pengar eller stallplats till det och sen så får hon det bättre om vi säljer henne där kanske en lite flicka pysslar om henne varje dag:)

Måste du ha en ny häst då? Eller du kanske "vuxit ur" henne? Aldrig kul att skiljas från sina djur på nått sätt. Hoppas hon hamnar på ett bra ställe =)

alltid lika jobbigt
men tänk, nu kommer hon till någon som kommer borsta henne i timmar, och tycka om henne lika mycket som du! du får ju vara noga med att sälja henne till rätt person och förhoppningsvis blir det jättebra! =)

Jag vet. Hon Får det ju bättre än om jag hade haft två st. för jag hade ju inte haft den tiden till henne som jag har haft innan. Hon bryr sig ju inte om hon bytar hem det är ju jag som bryr mig. Men det blir nog bra. Vi ska lämna henne till en hästhandlare som har mkt kontakter som ska hitta det bästa hem till henne.