Film på Dolly
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
här är en liten film på Dolly då hon löshoppar.
detdär var ju något som fröken såg ut att tycka om!
hon är riktigt söt, och påminner mycket om magic som jag hade hand om förra vintern.

#1 hon tycker nästan lika mycket om att hoppa som hon älskar människor
det syns nog också på filmen 
ja det gjorde det ju! när hon ofta stod nära någon människa, sånt är ju trevligt :)
Gud vad söt hon är
Hoppar ju jättefint!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

hur går det, är hon redo för försäljning snart eller?

Nej fy vad söt :D

#5 det är nog mer frågan om mina fötter, 4 april kommer jag i ett par skor igen, dom tre första veckorna i februari så kommer jag också kunna gå i skor men det är tre snabba veckor 
Det är ju ganska svårt att visa en häst är man inte får gå riktigt. Hon är inridern tack vare CarCar och just nu så rids hon av mina stallflickor, det funkar jättebra. Dom funderar på att ställa upp i lingondressyr med henne 
#4, 6 tack, jag tror aldrig jag träffat en häst som tycker så mycket om människor som hon gör
Vad duktig hon är!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Hon är så SNYGG!!! 

Josefinejumpforjoy.blogg.se
wow, vilken trevlig ponny :) Vad är det för ras o hur gammal är skönheten? riktigt snabb o ducktig liten sak du har där :)

#10 e. Paint (MA Limited Dreams) + u. troligen en welsh, Dolly är född -03 och är nyligen inriden, blir hon kvar hos mig ett tag till så kommer jag köra in henne för hon är lugnet själv samtidigt som hon är pigg och vaken
´
#8, 9 Tack, jag gillar henne synd att jag inte skaffade ett sladdbarn 
jo, jag tyckte hon sog ut som en welsh :) jätte fin o trevligt att hon är så folkkär :) Tycker du gör rätt i att köra in henne för det e så himmla kul o köra, sen köper man en ponny till sitt barn kan man hjälpa till med motionera den genom köra :) Super fin ponny iaf :) Kanske kan bli en riktigt trevlig körponny med skulle garanterat synas i mängden om man tävlar körning ;)