Vad ska ni göra i helgen?
Börjar bli riktigt uttråkad här på mitt jobb nu…Vill hem! Sååå, vad ska ni göra i helgen då?
Tävla 

Kul!Hoppas det går bra!
tackar tackar

Ska ut o käka i kväll med en kompis och ev på krogen och i måra ska jag rida jätte hästen för frösta gången. Söndag vet jag inte riktigt vad som händer
#1 Lycka till! =)

Sonen ska ha fest på lördag, så söndagen blir väl att röja efter 12 "ungar", lugnt med andra ord, fast är det fint väder på söndag så skulle jag behöva plantera lite vårlökar…

ska fixa med stallet, bygga en dörr. sen ska vi åka o bada med hästarna imorrn (super fint väder idag).
söndag vet jag inte.

Jag blev kronförkyld i går kväll så jag kommer väl ligga som ett kolli i soffan och tycka synd om mig själv.
Jag hade planerat att åka och hälsa på Mirabil i helgen, men det sprack *grrr*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Nu får jag åka hem tidigare i allafall. Min far ringde och sa att han brutit ett ben i högerhanden och måste gipsas
. Nu ska jag hem och ta hand om hans kor
Ha en trevlig helg!

Jag ska vara mest med mina hästar imorgon och ta den lungt ( : , På söndag ska jag och en vän åka till ridskolan och kolla på en hopptävling (-: , sen till veckan är det prao !!:D:D ska praoa på ridskolan med en kompis (: ska bli kul 

#7 pysslar du ngt med honom eller du bara kelar?

#10 Jag pysselkelar ;o)
Jag passar på att peta och fixa på honom medans jag kelar med honom.
Dom ska börja avvänja honom lite smått från sin mamma nu så jag kan ta in och pyssla ordentligt med honom. Hans mamma bli väldigt upprörd när han försvinner från henne när de har jobbat med honom.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
jag ska ikväll bju bjuden på middag äv min bästa vän och dricka vin och se idol. imorgon jobbar jag på hippologum kl 9-15 sedan se elithopp.tälingarna som är där. sedan på kvällen sk ajag till en annan vän och dricka vin (igen) och surra, och sedan på söndag har vi klubb-dag på surf, där vi ska ha tävlingar, lottier, provapåridning och uppvisningar och massa annat kul, tex lassokastning. sedan efter det ska jag hem till min familj i skellefteå och hälsa på några dagar. ringde just och lämnade en matlista (får alltid välja när jag kommer hem) så jag tog räkmackor till förrätt, filégryta till varmrätt =) Mums!

Jag ska tävla imorn och så ska jag träffa några kompisar från skåne på kvällen=) Söndagen är öppen än så länge…
Jag ska träffa kompisar ikväll, men måste vänta tills de slutat jobba… Imorgon ska jag rida och på kvällen träffa fler kompisar =) Söndagen blir nog lite slappedag =P
Imorgon ska jag till Stockholm och sälja min kamera till en tjej jag pratat med över MSN. Ska även rida ut med Astra :)
På söndag ska jag till Jakobsberg och ersätta min kompis mangabok som jag råkade dränka när vi var ute i skogen i skolan och det började ösregna….. =P Och så ska jag självklart till stallet och rida :)

Ska jobba som vanligt när ni frågar, fel helg. Annars så kommer det ut någon "hästpratare" vet inte vem från USA misstanken är Craig Stevens el Curt Pate på lör om jag har förstått det rätt. Fast det kan ju vara någon helt annan.På sön ska jag till E.T med Bus.

Jag ska ut och "busa" ;) sen så ska jag pyssla lite med pållen.
Rida :)
Öppnade en öl för en stund sen, det ena brukar leda till det andra så får väl se vart jag vaknar imorgon :D

#16# Kommer han till ditt stall?

#19 Ja, han brukar komma till Stenbro. Han ska tydligen ha en liten kurs o ska då låna 6-7 hästar att visa på. Men vet inte exakt vem det är.

Jo, jag vet att dom brukar komma till stenbro. Blev därför fundersam. Ni har ju inte ridhus. Var ska dom då vara? Vet du vad det kostar?

Ingenting, han ska använda hästarna till att utbilda andra tror jag. Det blir väl i paddocken?

Dom som brkar vara så dyra på clinic. Verkar konstigt om dom inte tar betalt.

Har inte hört något om betalning bara att det är i utbildningssyfte. Vet ju inte exakt vem det är iom att dom inte kommer ihåg namnet. Men är det i utbildningssyfte så är det nog betalt på annat håll. Jag har ju inte haft kontakt med någon som har pratat direkt med honom. Dom har bara sagt att det kommer en hästpratare vilket jag tror ska vara menat som "kommunikation med häst". Återstår o se vad det är för någon. Nu kan jag ju vara med o se, skulle ju ha åkt iväg med Bus imorrn men det blir på sön istället…

Ja, det låter ju intressant faktist.

Rida o tvätta. Spännande va? Ta det lugnt bara… Vet att jag har hårda veckor framför mig med helgjobb fram till jul ungefär. Njuter av de sista fria helgerna =)