Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 662 ggr
bell
0

God Morgon 17/1

God morgon på er hoppas att ni får tillbringa flera härliga timmar med era hästar idag Glad Själv ska jag sitta i skolbänken idag Obestämd Hela dagen… Men men ibland måste man göra sådana saker ochså. Barnen ska åka till mormor & åka skridskor idag.

Hästarna ser ändå nöjda ut. Matglada som vanligt. Men vad tråkigt det är att inte få rida ordenkligt idag.

-6 grader är  det ute.

Ha en bra dag Skrattande

lisette
0

vad läser du eftersom du går i skolan en lördag?

jag har nyss mockat, sitter och hör min son sjunga uppe i sängen. jag ska åka neråt kävlinge och hämta en möbel samt hälsa på en gammal gammal vän. ska bli jätteskoj. har inte sett henne sen vi slutade skolan och det är nio år sedan!

AusaBausa
0

Go´kväll!

det var hemskt vilken aktivitet här är just nu;-P

Har själv slöat i soffan på fm sen tog det fart här hemma för plötsligt kom vi på att ridskolan börjar i dag o då blev det snabba ryck, på med ridkläder,smörgås i bilen sen.. men vi hann o hon fick sin favvehäst myzack. Red tom med en okänd tjej som ledare o INTE mamma som tjatade om händer o dyl men samtidigt tycker jag hon rider mer självständigt m mig som ledare, den söta tjejen drog dem runt i ridhuset…så nästa gång gör jag det;-)

Sen när jag kom hem har jag pratat i telefon m hur mga som helst ang att vår skola ska läggas ner…vi har sen fixat protestlistor som ska vandra runt i byarna o få namnteckningar på sig fram till mötet på onsdag. Så sen ska dem se på fasen o inte tro dem kan stänga ner skolan utan att vi gör oss hörda ute på landet! ;-)

Trevlig helg!

bell
0

Jag läser ekonomi på distans. Så fyra lördagar under vårterminen ska jag till skolan :) Lagom mycket Glad Stora korvstoppnings dagar blir det.

Kul o träffa gamla komisar så där. Jag fick oxå träffa en gammal parallelklass kompis (eller vad de nu kallas) som läste samma kurs som jag.

lisette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 ja det är jätteroligt att göra det!

jag fick gamla bilder på oss när vi red våra sköthästar. ooh vad jag saknar dem!

jag på brago och hon på bonzo,

lisette
0

här är jag på frutti och hon på leipwee

lisette
0

o brago får lite dricka