Ny införskaffat

Schysst! Va gav du för henne?

85 000:-

okie, årsmodell?

Fin…har hon fått nått namn än ;o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Årsmodell 2001, stora turbon på henne 
Hon heter idagsläget Blixta, passar rätt bra =)

Undrar hur bilar och klockor alltid är en "hon" *hmmm*
Min bil heter Bettan *fniss*

Jag har haft 3 honor och 2 hanar. Men som du skriver, undrar just varför det blir så =)

Mmmmm en Mustang *favvobilen nr 1*

Vilken fin bil Mia =) Kan du inte ta med min bil o tona rutorna på den samtidigt? =) Hon blir säkert fin när du är klar med henne!!!

#1# Snyg bil och färg. Men huset är det där du bor? Är det ett Borohus? Ser ju allldel nybyggt ut nästan.

Det var ju ett schysst pris! Den såg riktigt fin ut också!

Åhh en Mustang, mina drömmars bil, tänk en Shelby, fastback från -65
#11 Klart de, bara du betalar så ;-) Proffstoning, skulle gå på runt 3000, men vad gör man inte =)
#12 Japp det är mitt hus, vet inte vad det är för fabrikat, har stått här på gården sen mamma o pappa bygde de året innan jag föddes, dvs bygdes de -83, men de är väldigt fräsch =)
#13 Köpte den av en kompis pojkvän så jag fick ett bra pris, va in hos sabb-handlaren inne i stan igår o frågade bara för skojs skull vad jag skulle få för den i inbyte och jag skulle få de jag gav för den, skulle jag sälja den privat skulle jag få 10 000 yttligare =)

#14# Ok!

#14 Det är ju min drömbil juuuuu :o)

Men miaaaa…. själva poängen va ju att DU skulle betala även min toning såklart =) Fast jag vill iof ha en tribal i mitt bakfönster högst upp =)
Jag säger bara SAAB :D

MiaMaria, raggarvarning :D

Jajamen klart de, måste ju passa på meddans jag är sinigel och är i "rätt" ålder" för att leka med sånt ;-)

#19 Hehe… den va cool ju!!! Men är det ås många som har det hos dig? Hmm… då är det ju inge kul!!
Jag är också singel i "rätt ålder" *blink*
:p

Haha långt o åka bara

Vad spelar längden för roll? 

haha meter/sek som räknas va, eller hur va de nu igen *lalala* ;-)
*asg* ja precis så är det ;o)