Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 834 ggr
stall-harmoni
0

varmblodet rocky?

någon som känner igen det namnet? ska vara ett varmblod, ej frysmärkt född-96. brun utan tecken, ca 150cm i mkh. ska heta rocky…

MalinSandman
0

är han inregistrerad i  STC kan du hitta honom på www.travsport.se xD kram kram

VeNyRa
0

http://www.vuollerimsridklubb.com/?p=rocky kan det vara han? vet dock ej om det är ett varmblod.

lisette
0

jag tror du måste specificera mer än så. det finns nog många hästar som heter eller ivf kallas rocky.

lisette
0

är han inte inreggad så finns han inte med på travsport.se förresten. då räknas han ju som en korsningshäst.

lisette
0

är han inte inreggad så finns han inte med på travsport.se förresten. då räknas han ju som en korsningshäst.

stall-harmoni
0

nej han är inte reg. vet inte så mkt om honom….. ska varit vanvårdad och ohanterad fram till 8år. då en tjej ska ha köpt honom och sålt honom året efter till en familj som senare red in honom mm.

PimTheGreat
0

bilden är lite lik Rocky tycker jag, men svårt att se om det är han

PimTheGreat
0

putt

PimTheGreat
0

stall_harmoni: Jag har mejlat ridklubben och frågat lite mer om hästen

stall-harmoni
0

#9 det är inte han….

PimTheGreat
0

#10 oki

Lorita
0

#0 har du honom hos dig? Har du lyft och tittat under överläppen på honom? Står det något där?

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

PimTheGreat
0

#12 ja han står hos henne. Tror inte hon tänkt på det eller om det var så att hon som hon hämtade han hos sa att han inte var reggad. Får kolla upp det där… sätter de inte alla frysmärkningar på halsen?

andaloce
0

#13 Hästar som är födda i USA har frysmärkning i överläppen!

Lorita
0

#14 då är det en tatuering inte frysmärkning.

#13 dom kan vara märkta i överläppen också, min hovslagare hade en svart hingst som var märkt i överläppen och han kom från finland har jag för mig.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning