Astra till Strömsholm igen
Har varit på Strömsholm med Astra idag igen på återbesök. Fick väldigt goda nyheter, hon är mycket bättre redan nu (har gått ca 4½ vecka sen vi var där förra gången). Inte lika ont i ryggen (fortfarande väldigt öm, men långt ifrån lika öm som tidigare) och veterinären tyckte hon rörde sig hur fint som helst, speciellt i traven som har varit väldigt kort och hon har varit rätt så orörlig i ryggen. Idag rörde sig ryggen fint :)
Blev en ny omgång med kortison i ryggen och nu ska vi fortsätta med samma träning som innan, tömkörning och skogspromenader. Och fortsätta med samma stretchövningar.
Ska ringa till veterinären om 3 veckor och berätta hur det har gått osv så får vi se utifrån det när det är dags att sitta upp i sadeln igen.

oh vad roligt! jag håller tummarna för din läckra tjej!

Jag håller med tummarna.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Håller också tummarna :D lycka till!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Håller tummarna och fortsatt LYCKA TILL!

Gud vad roligt! Hoppas det går vägen den här gången!!

Så skoj att det är sånna framsteg! Jag läste din tragiska historia tidigare och det är bara att hålla alla tummar som går att allt blir bra!
kram kram
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

Kul med framsteg :)
Vi håller tummarna för er nu :)
*** Kärleken övervinner allt ***

Nej, vad skoj. Hoppas verkligen att det håller i sig nu. 
Jag var också där i dag precis som du och jag var där i december. Vad lustigt. Men jag var på hundar. Mellan kl 12.45 och 14.30 När var du där?
Underbart! Nu håller vi tummarna att det går hela vägen:o)
Jag håller oxå tummarna!=)

Va kul att höra!! hoppas det fortsätter i samma riktning nu!
#9 Haha, där ser man :P Jag var där mellan 13.15-ca 15.00
Tack alla!! :D

Men åh! iFokus tar inte mina inlägg när jag skickar, hoppas det funkar den här gången!
Det var ju ni som hjälpte mig att få in min Lúkas i transporten :-D
Tack för hjälpen!! Vi hade väl fått stå där några timmar till annars.
Tur att han är matglad :-D
(Fux med bläs, liten och envis. Hade bara 2 transportskydd ett tag ;-))
Skönt att din pålle börjar bli bättre! :-)
/Frida

Guh vad roligt att hon är på bättringsväg! :D Hoppas det fortsätter åt samma håll! Tänk… hon som var nästan utdömd förut ju börjar blir bra! :D *håller tummarna hårt!*
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#14 Haha var det? :D Vad roligt! Kommer såklart ihåg, hihi :P

Haha, japp! Det var lite coolt ju ;-)