GOD MORGON 15 JANUARI 2009
Hoppas ni alla sovit gott…det har INTE jag, fortfarande ont i magen:-(
i dag är det jobb jobb jobb…sen hem och fixa lite med hästarna tänkte jag…
Regn o mulet här i söder´n!
Ha en bra dag alla!

God morgon!!
Jag har sovit superbra i natt!!
Idag ska jag väl förbereda lite inför i morgon. Blir flytt då! Jag och pojkvännen har äntligen fått tag i en lägenhet. =)
Är eg. halvfodervärden som har pållan idag men funderar på att åka ut en vända ändå. Gosa lite med henne och muta med någon morot. =)
God morgon
Har sovit lite sådär.. Idag ska jag inte göra ngt förutom att vila - jag måste till skolan i morgon, har redan missat på tok för mycket.
/Amanda
Med vänliga hälsningar
Chess

God Förmiddag
Sömnen var det inga fel på, somnade som en stock & glömde där med att se till så att värma fläkten blev påsatt… Morgonen i huset var KALL.
Har lekt lite med hästarna är inne för lunch & dusch sedan måste jag åka till skolan för att få en ny kod till kortet, informationen har inte öppet på lördag när jag ska dit på föreläsning. 8 mil för fyra så siffror… SUCK utveckling eller inveckling?

god middag!
har nyss klämt i mig tre maränger. guuud så gott!
ska åka och hämta min son, hämta ut pengar till min bonde, köpa lite mat och sen ska jag åka och titta på ett ridhus i närheten. fick en snilleblixt innan nämligen.

Gokväll!
Har varit hos min mormor och morfar hela dagen, 9 mil rakt in i urskogen bor dom.
#4 Hur fick du i dig 3 st??? Vad för snilleblixt har du fått nu då?
*** Kärleken övervinner allt ***

#5 det var väl itne så konstigt? eller? de var ju goa!
jag var iväg o tittade på ett ridhus fyra km härifrån. ska se om jobb kan betala ridhuskort. tar ungefär 20-30 min att skritta dit. hade varit perfekt om man kunde ridit där ju! hinner inte rida nu för det blir mörkt och jag är inte glad att rida ute i skogen då.
dessutom har de lektioner med!
Go kväll
kom hem från jobbet o följde m 2 grannar på promenad med deras små barn..den ena bara 12 dagar gammal:-) Sååå söt!
Nu fryser jag som en hund, det var riktigt kallt ute…brrr..
Tidig kväll i dag, börjar kl 6.30 i morgon…:-(

Kanon, det kanske man kan få som friskvård från arb.givaren?
Här hemma blev det inte godkänt tyvärr då Ridning och Golf klassade som lyxsporter, haha!
*** Kärleken övervinner allt ***

hejhej!
Jag är i Linköping, har varit det sedan i söndags. Ska hem imorgon. Har haft min näst sista dag på ögonkliniken här och imorgon blir det ögonjouren som avslutning.
Pålle får det mockat av en i stallet och allihopa hjälps åt att se så han har det bra. Han tycker nog att det varit en väldig skön vecka men tycker nog det är kul att få röra på sig igen sen.
Är hungrig!!! i ugnen står klyftpotatis och mager fläskfile som bara skulle värmas, men potatisen tar sin lilla tid…

#8 så var det här innan med, men de har ändrat på det. är inte säker på att det går att lösa kortet med de pengarna. hade det varit ridlektioner hade det gått bra.
men eftersom träningskort/badkort funkar så borde ju ridhuskort med gå. jag hoppas på det ivf. =)